• Tukt

Sambo vill att jag röker

Det som förmodligen är viktigt för honom, men som han kanske inte riktigt i nuläget vill gå in på är förmodligen också hur  och vad du röker. 
    Långa cigaretter, kanske munstycken som rökes mer elegant? Halsbloss eller inte? Blåsa röken på han? Ha en lite frän attityd medan du röker? Hålla mellan tummen och pekfingret eller mellan pek och lång? Långt upp mellan fingrarna så du kupar hela handen för att komma åt. Filter eller inte? Märke?

I strikt bemärkelse är ju inte rökning en fetisch, eftersom det är en handling och inte ett objekt. Men i det här fallet så är det samma mekanismer som kickar in. Och för en fetischist är oftast detaljer extremt viktiga.
    Så mitt råd är att testa lite olika och se reaktioner. Och senare när han mjuknat en smula kanske han kan berätta mer exakt hur kan vill ha det.

• Tukt
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-27 10:33:31 följande:
    Komiskt att jag smsade med honom om just det idag när jag tänkte föreslå låtsas cigg.

Bad han skriva vad som hade varit en drömvärld för honom och då svarade han.

Att det är riktiga cigg som gäller helst med gult filter, riktiga halsbloss, det sexigaste skulle va om jag va en riktig rökare o som verkligen längtar efter att få ta en cigg typ.

Så att kompromissa med låtsas cigg eller några munbloss känns ganska uteslutet tyvärr.
    Nej, sällan det går att fejka fram saker som är tändande.
    Men lyssna inte på de tomtar i tråden som babblar om din hälsa.
    Så klart är den viktig, men det handlar ju inte om att du ska klämma ett paket om dagen för din man, utan en lek då och då.
  • Tukt
    mari123 skrev 2020-11-27 11:26:42 följande:
    Vet du hur ofta TS har sex? Kan ju vara flera ggr/dygn......särskilt om det blir röka av? Man vet inte hur fort man blir beroende.
    Ja vet du själv det då? Och vet du hur ofta detta inslag kommer vara med vid sexet?
  • Tukt
    mari123 skrev 2020-11-27 12:15:04 följande:
    Nä det vet man ju inte.........! Kanske, om TS har tur, så blir det ingen hit.......utan bara pinsamt......och rök som sticker i ögonen och hosta och elände. Man vet så lite......
    Jag tycker tvärt om att jag kan glädjas med TS och hennes man om de kan få fart på sexlivet och därmed förmodligen stärka relationen.
  • Tukt
    Anonym (op) skrev 2020-11-27 13:41:36 följande:
    Måste nog vara något mer våldsamt. Något som kan orsaka livslång invaliditet och död precis som cigg kan? Trafikolyckor kanske?
    Ja, eller kanske något som att utsättas för omogna och direkt korkade kommentarer i en annars seriöst skapad tråd kanske?
  • Tukt
    Anonym (op) skrev 2020-11-27 13:55:49 följande:
    Förstår faktiskt inte vad som är korkat. Att vilja att ens partner börjar röka är väl om nåt korkat.
    Man väljer inte vad man tänder på, i synnerhet om det är så starkt som en fetisch.
  • Tukt
    Anonym (sådär) skrev 2020-11-27 14:06:33 följande:
    Ja för det är ju skitmoget att vilja att ens partner börjar röka för att man själv tänder på det....
    Se svaret ovan. Det gäller här med.
  • Tukt
    Anonym (sådär) skrev 2020-11-27 15:28:06 följande:
    Man väljer inte vad man tänder på men man väljer vad man gör av det 
    Ja det är ju en enkelt lagd kommentar om man själv inte tänder på det.
    Men om någon föreslagit det på en normativ sexuell handling som ett samlag, så hade det betraktats som helt galet.
    Men det är lätt att sparka nedåt.
  • Tukt
    Ess skrev 2020-11-27 18:03:33 följande:
    Det hade jag inte ställt upp på för jag tycker det är äckligt.
    Jag känner som så att en person som vill va tillsammans med en rökare har valt helt fel om han är ihop med mig.
    Nu är det ju inte primärt en rökare som det handlar om. Det handlar om en kink som enligt TS kanske kan utlevas en gång i månaden.
    Kan man inte göra en så liten sak för sin partner så kan man ju vara fel av den anledningen även där.
  • Tukt
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-27 18:31:32 följande:
    Tack Tukt börja tänka lite så med. Funderar på att köpa ett paket o öva lite o sen överraska honom med att tända en cigg under fläkten o fråga om han vill sällskapa typ. Så får vi se va det ger.

Han är alltid mån om att jag ska få leva ut så tycker han är värd att jag testar iaf
    Det finns ju också väldigt mycket filmklipp på det här temat på nätet också. Så titta själv eller tillsammans med din man.
    Du kan ju göra det klassiska testet att hålla din hand runt din mans "nedre regioner" och känna av hur han reagerar på olika filmsnuttar, så vet du hur det ska se ut när det är som bäst! Glad
Svar på tråden Sambo vill att jag röker