Inlägg från: Anonym (op) |Visa alla inlägg
  • Anonym (op)

Sambo vill att jag röker

Känns inte som en seriös tråd, men om detta skulle hända mig skulle jag bara tvärt säga nej. Kanske till och med för gott. Skulle vi bara ha sex en gång i månaden skulle jag också säga nej till den relationen. 

Är f.d. rökare, och det är så skönt att ha slutat. Spelar ingen roll hur sexigt någon eventuellt tycker det är.

• Anonym (op)
    Anonym (sådär) skrev 2020-11-27 13:25:15 följande:

Tja, smaken är väl som baken. Prova med att säga att du tänder på att skita folk i ansiktet och om han går med på att du skiter honom i fejset så kan du gå med på att röka.

Måste nog vara något mer våldsamt. Något som kan orsaka livslång invaliditet och död precis som cigg kan? Trafikolyckor kanske?
  • Anonym (op)
    Tukt skrev 2020-11-27 13:48:07 följande:
    Ja, eller kanske något som att utsättas för omogna och direkt korkade kommentarer i en annars seriöst skapad tråd kanske?
    Förstår faktiskt inte vad som är korkat. Att vilja att ens partner börjar röka är väl om nåt korkat.
  • Anonym (op)
    Tukt skrev 2020-11-27 14:34:50 följande:
    Man väljer inte vad man tänder på, i synnerhet om det är så starkt som en fetisch.
    Du får det att låta som sexuella fetisher styr livet. Så är det förstås inte för de flesta.
  • Anonym (op)
    Tukt skrev 2020-11-27 16:30:25 följande:
    Ja det är ju en enkelt lagd kommentar om man själv inte tänder på det.
    Men om någon föreslagit det på en normativ sexuell handling som ett samlag, så hade det betraktats som helt galet.
    Men det är lätt att sparka nedåt.
    Jag kan tända på saker inte alla mina partners tänt på, det betyder inte att det är något jag måste göra och har försökt få dem att göra om det verkar skadligt för dem. Sedan är det väl upp till var och en, men du får det att låta som att alla är slavar under sina lustar, så är det inte.
Svar på tråden Sambo vill att jag röker