Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Sambo vill att jag röker

Anonym (Fröken) skrev 2020-11-26 19:55:13 följande:
    Oj det här lät verkligen annorlunda! Röker du för din egen eller din partners skull? Har du börjat nu på senare år eller rökt sen länge? Röker du på heltid eller enbart när ni ska mysa till det?
    Tro inte på allt du läser.

TS, det är ju mer än idiotiskt att börja röka och dessutom för en sån sak som att din kille tänder på det. Värt att få lungcancer eller?? Du får fråga vad mer han tänder på, eller testa såna där fejkcigaretter som nån nämnde innan.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-27 10:33:31 följande:
    Komiskt att jag smsade med honom om just det idag när jag tänkte föreslå låtsas cigg.

Bad han skriva vad som hade varit en drömvärld för honom och då svarade han.

Att det är riktiga cigg som gäller helst med gult filter, riktiga halsbloss, det sexigaste skulle va om jag va en riktig rökare o som verkligen längtar efter att få ta en cigg typ.

Så att kompromissa med låtsas cigg eller några munbloss känns ganska uteslutet tyvärr.
    Då får han helt enkelt ge upp tanken på cigg. Du ska inte offra din hälsa för hans fetischer.
  • Anonym (Anonym)
    Tukt skrev 2020-11-27 11:23:10 följande:
    Nej, sällan det går att fejka fram saker som är tändande.
    Men lyssna inte på de tomtar i tråden som babblar om din hälsa.
    Så klart är den viktig, men det handlar ju inte om att du ska klämma ett paket om dagen för din man, utan en lek då och då.
    Även tillfällig rökning kan skapa ett beroende och det krävs inte att man är långtidsrökare för att utveckla cancer heller.
Svar på tråden Sambo vill att jag röker