Vi som väntar svar på NIPT
Dag 12 och inget svar än. Det här börjar bli riktigt jobbigt. Förstår inte hur ni klarat av att vänta så coolt utan att tappa förståndet.
Dag 12 och inget svar än. Det här börjar bli riktigt jobbigt. Förstår inte hur ni klarat av att vänta så coolt utan att tappa förståndet.
Vart togs ditt prov? Jag väntar också svar från Akademiska. Tog den 25/1. Riktigt jobbig väntan!
Akademiska. Ja du har ju väntat länge. Hoppas vi får svar snart. 10 dagar skulle det ta för mig.
Nej du här är det 14 dagar och inget svar. Nerverna sitter på utsidan och sidan uppdateras 10 ggr i timmen hela dagarna. Jag börjar bli riktigt avundsjuk och nästan lite sur över alla dom som fått svar på 7-8 dagar
Jag tog mitt prov den 20. Och igår kunde mvc se att det fanns kvinnor som tog provet den 18 och 19 som ännu inte fått sina svar.
Jag hoppas verkligen det kommer till fredag. En helg till utan svar orkar jag inte med faktiskt.
Uppdatera gärna med vad din BM sa efter hon pratat med dom. Jag tog ju provet dagen innan dig så vi bör ju vara med i samma rullar.
Ja dom skriver det. Ändå skriver folk att de uppdaterat hela dagen och plötsligt efter lunch osv fanns svaret där. Så det verkar inte alls som att de uppdaterar en gång om dagen. Sådana inlägg får ju en att hoppas ännu mer.
Uppdatera gärna med vad din BM sa efter hon pratat med dom. Jag tog ju provet dagen innan dig så vi bör ju vara med i samma rullar.
Mitt svar har kommit!!! In och kolla om ditt är där!
Jag väntar också på svar.
Lämnade provet i tisdags den 2/2. Fick svar idag om att provet har anlänt och ska analyseras. Nu följer 3-5 arbetsdagar av ren och skär tortyr!
Tack! Jag hoppas jag med. Är lite orolig eftersom jag är 38, men vi får se vad resultatet säger.
Vad roligt! Vilken lättnad! Här var provet också normalt. Lär nog äntligen sova riktigt gott inatt. <3