Padirac skrev 2024-11-25 17:39:57 följande:
Det är fantastiskt. Du har väl oxå länkat till dessa tomtemedia utan vidare reflektioner om jag kommer ihåg rätt.
Om det är som Tom skriver att en del skribenter enbart tas in av tomtemedia så kanske det säger någonting om saken i sig.
Nä. Sluta länka till Sputnik, RT, SwebbTv, epoch times, Samnytt/Avpixlat och andra sk*tmedia FÖR att INTE stödjer dem ekonomiskt och normalisera deras plattformar.
Trumps jordskred var för övrigt ytterligt litet , drygt 1.5 procentenheter om jag sett rätt. En sandlådehink till Trump och hans vänner
Du har säkert rätt i att jag ensamt kunde gett Trump segern, med tanke på att SDs apologeter och vurmare alltid säger att allt ifrågasättande av deras husgudar gör dem och alla andra tvugna att rösta brunt. Om jag kommer ihåg rätt har det förts fram tidigare i dina inlägg
Du vet inte hur mycket folk har reflekterat över en artikel utan du inbillar dig att du vet det. Det är sådant som kallas för fördomar.
Om det är som Tom skriver att en del skribenter enbart tas in av tomtemedia så kanske det säger någonting om saken i sig.
Olika politiskt färgade kvällstidningar tar givetvis emot/avstånd från diverse olika skribenter.
Nä. Sluta länka till Sputnik, RT, SwebbTv, epoch times, Samnytt/Avpixlat och andra sk*tmedia FÖR att INTE stödjer dem ekonomiskt och normalisera deras plattformar.
Jag har sällan någon anledning att länka någondera men jag har noterat att de besvärar dig. Vad som normaliseras i fria och demokratiska länder avgörs med öppna samtal - vad försök till censur ger i det samma, skördar vi frukterna av idag.
Trumps jordskred var för övrigt ytterligt litet , drygt 1.5 procentenheter om jag sett rätt. En sandlådehink till Trump och hans vänner
Donald Trump vann valmansrösterna med
312 mot Kamala Harris 226 och Republikanerna har numera majoriteten i samtliga aktuella statsorgan inklusive högsta domstolen. Det går inte att få en större sandlådehink.
Du har säkert rätt i att jag ensamt kunde gett Trump segern, med tanke på att SDs apologeter och vurmare alltid säger att allt ifrågasättande av deras husgudar gör dem och alla andra tvugna att rösta brunt. Om jag kommer ihåg rätt har det förts fram tidigare i dina inlägg
Finns ingen anledning att överdriva. I övrigt har jag röstat på MP, V, PP, C, KD, M och vad det blir i framtiden vet jag ingenting om. Vad jag skulle få för färg saknar betydelse då jag inte går runt och oroar mig över sådant.