Digestive skrev 2022-09-05 13:41:46 följande:
Du skriver verkligen exakt samma saker oavsett vem eller vad det handlar om. Som ett skript.
Det råkar även vara så tydligt att du ljuger genom i stort sett hela inlägget att jag bara svarar på icke lögn.
Ja, det var tekniskt sett desinformation men du hävdade även att den var medveten och du för dig med en netikett som gör folk oemottagliga. Det är epitet på löpande band och när du inte kan få som du vill så sprudlar det av lögner och misstänkliggörande.
Sådant är fruktansvärt oattraktivt och hindrar dig från att ens bli en någorlunda trovärdig debattör och/eller lyckad kommunikatör. Du kan inte putta din agenda framför dina kvalitéer som avsändare och tro att du attraherar folk till din sak.
Lögner attraherar inte. Misstänkliggörande attraherar inte. Spam attraherar inte.
Din debattstil är trasig och attraherar det samma.
Fakta är ju värd att upprepas och när vi haft användare som fört desinformation så länge.
Ja, det var desinformation och den ska väl blottläggas som felaktig, eller är du av en annan tanke.
Och ja, jag kommer upprepa fakta tills det sitter, varför skulle jag inte det för?
Och trovärdigheten för mig är inte ens ifrågasatt med denna desinformation, utan trovärdigheten är 100% då även Vattenfalls Ordförande som var med på beslutet fick komma och rätta till desinformationen nästan ett decennium senare och all denna fakta fanns redan med detta brydde siginte denna användare om och bara fortsatte desinformationen tills faktan inte gick desinformera bort längre och då kom du och argumenterar emot mig som bara pekar fakta.
Så vad är ditt syfte här med desinformationen jag belyste, för det verkar som att du är irriterad att det blev avslöjat som desinformation och så extremt övertydlig:
Så varför rycker du ut till försvar där, även bara säga ja, det var desinformation och det är dåligt.
Det är något som inte är rätt där, extrempopulism är så komiskt när den har fel så ofta och pga den inte klarar av fakta ifrån mer en punkt och det verkar vara en livsnerv att fabulera för vissa i ett visst politiskt spektrum och vad vill man ha sagt med osaklighet?
Nått om elpriserna som vi vet är en av de lägsta i Europa och hur detta verkar störa vissa i det segmentet svårt.
Och nu när putinkriget och putin säger vi stänger ned gasen, så finns det bara en att skylla på fortfarande, men av någon anledning så får man inte ge kritik till nazistens putins krig och mörda Ukrainare utan anledning.
Och en extremt intressant sak, S är de enda som lagt upp en detaljerad plan för energibristen och det är extremt intressant att de inte ens har en detaljerad plan.