Tom Araya skrev 2024-05-09 21:44:56 följande:
Blomgren-intervjun på Riks fick jag upp när jag gjorde olika sökningar om vindkraftens ekonomiska resultat. När jag hade sett videon försökte jag hitta motsvarande från andra media (alltså relaterat till Sandströms och Kleinbecks rapport) och jag länkade i samma inlägg till de jag hittade.
Dela gärna med dig om du hittar något mer om detta som jag har missat.
Du ställde en fråga med utgångspunkten att Blomgren inte syns till i etablerad media.
I ett senare inlägg hävdar du att Blomgren visst förekommer i etablerad media, vilket står i motsats till din tidigare formulerade fråga, så du har fel i antingen det ena eller det andra.
Nej,
Jag ställde en fråga om varför _du_ inte hittade det du _sökte_ efter i _trovärdig_ media.
Var den frågan också för abstrakt? Det finns många bottnar i den frågan, en frågeställning om dig, en frågeställnin gom vad du säker efter, en frågeställning om inte trovärdig media och hur det kommer sig att du återkommande länkar till media som sysslar med desinformationsspridning, konspirationsteorier och alternativa fakta samt att det i dina inlägg återkommande förekommer spekulativa påståenden som hålls för sanna, inte helt olika det som sprids av mindre trovärdig media som sysslar med desinformation, konspirationsteorier och alternativa fakta.
Du pratar om Blomgren, jag pratar om dina inläggs källor och källornas saknade trovärdighet,