• Kodia

När är Teknikerrnas kaferast slut?

Testsidor i all ära, men det är ju hur det fungerar i praktiken som är det viktiga. Jag, och många andra jag läst om här, har samma problem: andra webbsidor funkar bra, men FL tar ofta jättelång tid på sig, och ibland får man felmeddelande för att det tar för lång tid. När jag är på FL har jag alltid mobilen bredvid, så jag kan kolla på FB eller spela något spel medan jag väntar på att sidorna ska laddas. När man laddar ett inlägg/svar tar det också jättelång tid, så därför blir det många dubbelposter (eller fler) när folk trycket flera gånger på "skicka svar" för att inget händer.

• Kodia

Förlåt att jag uttalade mig om min erfarenhet av sidan utan att vara ingenjör, och att mina exempel inte var vetenskapligt dokumenterade. 

• Kodia
    flygrl skrev 2020-11-22 21:26:58 följande:
    Så är det för mig med bara att jag slutat klicka 100 gånger på Skicka svar för jag vet det bara resulterar i massa likadana poster.
    Kodia skrev 2020-11-21 21:58:58 följande:

Förlåt att jag uttalade mig om min erfarenhet av sidan utan att vara ingenjör, och att mina exempel inte var vetenskapligt dokumenterade. 

Även såna som du och jag som inte är ingenjörer kan bidra i ämnet så hoppas du inte skrämts bort.
    Jag klickar också bara en gång när jag postar ett svar, även om det till synes inte händer något. Sedan kollar jag på någon annan sida en stund medan sidan laddas. Oftast kommer jag ihåg att ctrl+c innan jag postar, ifall det försvinner pga timeout.
Svar på tråden När är Teknikerrnas kaferast slut?