Erla91 skrev 2020-11-27 08:51:03 följande:
Det kostar 35 000kr för en behandling där jag går men tror det är ganska lika runt om i Sverige. Så jag hoppas verkligen det tar sig snabbt för billigt är det inte.
Kom mig inte för att fråga då jag blev så ställd av att jag skulle ta två olika sprutor men googlade lite och den andra är tydligen för att undvika överstimulering men att stor risk finns för totalfrys.
Glömde svara på om jag har biverkningar, jag är svullen och har mensvärk men annars mår jag rätt så bra :)
Så härligt att få bära på ett litet liv. Hoppas verkligen det lyckas för dig! Hur mår du nu? Hur har det gått med de andra embryon?
Stora summor pengar!! Hade dock hört ännu högre så därför jag var nyfiken på vad ni hade betalat :)
Skönt att du mår bra svullnad och mensvärk r ju ändå hanterbart :)
Jag mår bra! Igår va en riktigt trött dag, men är nog mer en omställning ifrån alla andra hormoner man proppat i sig på senaste. Hade dock ont långt ner i ryggen igår, men behöver inte heller betyda något. Bara för man vet att man bär på ett embryo blir man ju tyvärr analytisk av allt haha!
Embryona skulle odlas vidare så idag borde de väl vara blaston om jag förstår det rätt? Eller kanske imorgon. Vi skulle få brev hem om det gick bra eller inte. Tvivlar dock på det, finns dom som får ut flera ägg och lyckad frysa 1-2 så tror våra odds är emot oss tyvärr :/