• Saraan84

BF Augusti 2021

Hej.

Jag hoppar in i tråden här.

Plusadd för 2 veckor sedan med digitalt gravtest, denna var väl inte rikgtit planerat då jag är lite äldre, men barnet är inte oönskat. Ha beräkning på BF Augusti 2021 någonstans mellan 9-12 Augusti. Ska snart på ultraljud för att kolla hur långt gången jag är.

• Saraan84
    jowald skrev 2020-12-07 19:29:56 följande:

Vecka 4 (3+5) så väldigt tidigt än själv?

Jag är med rätt tidigt gick in i vecka 6 idsg men kan även vara om 2 dagar med så det diffa på 3 dagar typ men ska man räkna från ägglossning så gick jag in i vecka 6 idag.
  • Saraan84
    jowald skrev 2020-12-07 19:29:56 följande:

Vecka 4 (3+5) så väldigt tidigt än själv?

Jag är med rätt tidigt gick in i vecka 6 idsg men kan även vara om 2 dagar med så det diffa på 3 dagar typ men ska man räkna från ägglossning så gick jag in i vecka 6 idag.
  • Saraan84

Ja klart man är nervös för att det ska missfall det är jag med, nervös för varje dag som går då jag är 35 år med. Ha barn sen innan med. Detta var inte direkt planerat men så älskat ????

• Saraan84

Jag ha inte heller några symtom mer än att brösten ömma bara, jag mår inte ens illa, inget alls. Så är lite osäker på om allt stå rätt till igentligen. Ska snart på ultraljud så får vi se då om den lille lever eller ej. Är sjukt nervös. Ha inte fått avsmak av någon mat alls. Så jag är nervös att något inte så rätt till ????

• Saraan84
    Stabben1989 skrev 2020-12-11 12:16:19 följande:

Tog ett nytt test i morse och det är iaf starkare än testet i måndags så ringde barnmorskan idag och fick tid för inskrivning den 15/1. Känner mig dock fortfarande skeptisk eftersom jag fortfarande inte känner några symptom.

Jag kände inte heller några symton dom kom nu vecka 6 ????????
Svar på tråden BF Augusti 2021