• Malunken

BF Augusti 2021

Hoppar in här då jag plussade i tisdags vilket var dagen för BIM. Till min stora förvåning var det positivt så är nu v.5 (4+3). Jag har redan haft 4 tidiga missfall, senast var i v. 7 och vi har försökt i snart 1,5år. Så jag hoppas verkligen att detta går vägen nu och i så fall ser vi vårt lilla knyte 10 augusti.

• Malunken
    Link92 skrev 2020-12-06 17:01:05 följande:

Hej! Jag plussade runt BIM, 26/11, och har småblött lite till och från sedan 28/11. Tog ett nytt test igår som knappt var positivt och på eftermiddagen kom levrat blod med blödningen och idag störtdök min temperatur. Så det är väl bara att inse att det inte blev någon augustibebis för oss. Så besviken eftersom det var första plusset och vi snart försökt i 1,5 år. Lycka till till er andra!

Så tråkigt att höra.. Alltid lika tufft när det händer! Är verkligen ledsen för er del. Har haft 4 MF själv och de är inte lätt. Förhoppningsvis går det vägen nästa gång <3
  • Malunken
    Saraan84 skrev 2020-12-07 18:06:08 följande:

Vilken vecka är ni i?

Vecka 5 (4+6) idag så är också väldigt tidigt. Gruvar mig för varje toalettbesök ifall det ska vara synligt blod och nummer 5 i raden av MF. Men peppar peppar så kanske det äntligen går vägen!
Svar på tråden BF Augusti 2021