• tjoppan

BF Augusti 2021

Hoppar gärna in här! Plussade med CB digital igår.

Väntar barn nr 5. Syskonen är 12, 10, 8 och 5 år. Så det blir en liten sladdis här om allt går bra :)

• tjoppan
    Perzika skrev 2020-12-29 18:27:48 följande:

Okej, en fråga!

Kommer ni ta reda på könet?!

Jag har både flicka och pojke sedan tidigare, och då valde jag att ta reda på det. Nu tänkte jag skippa, men kontrollmänniska så är jag ändå nyfiken och undrar verkligen om jag kommer kunna hålla mig.

Hur känner/tänker ni?

Vi har inte diskuterat det än, men jag är sugen på att ta reda på könet.

Gjorde inte det med de två första, men med de två senaste.

Har en flicka och 3 pojkar här hemma :)
  • tjoppan

Lägger till mig :)

9 aug - Tjoppan (5:e barnet)

14 aug - Perssonlund (3:e barnet)

17 aug - Perzika (3:e barnet)

25 aug - isabelle81 (5:e barnet)

• tjoppan

Jag var på KUB i måndags, fick inte heller veta kön. Hon ville inte ens försöka kolla det.

Så jag får gott vänta till RUL och hoppas på att bebis vill visa det då :) har tid den 19e mars, och kommer va i v. 19+4 då.

Lååång väntan kvar alltså :/

Iofs känns det som att tiden bara flyger iväg. Så snart är vi väl där :)

• tjoppan
    Holy93 skrev 2021-02-24 23:12:08 följande:

Jag betalade the nub techs för att kolla/gissa kön på min och de säger flicka, så får väl se vad som tittar ut! Min sambo har två pojkar sen innan så det vore kul om vi fick en tjej tillsammans, såklart glad oavsett!

Vi har inte riktigt bestämt om vi ska ta reda på kön, hur ska ni göra? (Ni som inte redan vet)

Åhh! Va kul! Blev ju sugen på att skicka in en bild bara för skojjs skull :)

Vi ska ta redan på kön, om bebis vill visa, på RUL om 3 veckor.
  • tjoppan
    Holy93 skrev 2021-02-26 20:21:51 följande:

Absolut, tar det inte hugget i sten heller då jag själv misstänker att det är en tredje pojke för honom haha! Men är kul ändå att få en gissning redan nu :P

Näe, det förstår jag att man inte skulle lita till 100% på det :) De kunde inte gissa på mina bilder. De var från fel vinkel, eller så var navelsträng/ben osv ivägen. Så jag får gott vänta till RUL :)
  • tjoppan
    Holy93 skrev 2021-03-15 11:09:53 följande:

Jag är både här och på fb, har rul imorgon :) är vecka 20 (19+0) nu

Har berättat för både chefen och mina nattkollegor vet, har även lagt ut en bild på mig i en tröja där det står "Mom, baby loading 2021" så de alla kan ju se om de vill haha

Hur har det gått på RUL idag? :)

Jag är kvar här i gruppen. Har RUL på fredag, då är jag i v.20 (19+4).

Vi har berättat för barnen, våra familjer, några få vänner, närmsta grannarna, och några arbetskamrater. Får se om vi går ut med något på FB eller Instagram efter RUL, eller om resten bara får veta det när de ser min mage :)
Svar på tråden BF Augusti 2021