• Juney

BF Augusti 2021

Hoppar in här ?? testade positivt på gravtest igår så har nu 1000 känslor i kroppen på en gång. Jag är 26år, sambon 25. Det är vår första graviditet <3 Är så glad, lycklig men samtidigt så nervös och orolig att det inte ska gå vägen. Går gärna med i gruppen framöver, när jag själv landat lite i detta xP ska bli roligt att följa er andra och skönt att kunna skriva av sig till andra i "samma situation". BF 4/8

• Juney
    Kikijiki skrev 2020-11-23 16:17:39 följande:

Välkommen, så kul med fler förstföderskor :). Har du facebook får du gärna gå med i vår privata grupp. Där händer lite mer och är lättare att skriva än här som ofta är segt tycker jag. Skicka pm isf!

Tack! Jag kommer dit så småningom, men vill berätta för sambon o familjen först xD man vet ju aldrig vilka som kan råka vara med i samma fb-grupp :'D
  • Juney
    theteacher14 skrev 2020-11-24 20:33:03 följande:

Hej! 

Jag har smygkikat ett tag nu och känner mig redo att joina. Vi testade positivt i lördags på BiM -1 och har sedan dess hetstestat varje dag för att se att det ökat. Så galen är jag.  Haha! 

Lite kort om mig: 30 år, bor i sthlm. Har en son på ca 2 år sedan tidigare, så detta blir vår andra. Bf 5/8. 

Jag går gärna med i en facebookgrupp och har sökt men hittar den inte.. :(

Grattis till plusset!! :D /från en som också hetstestat xD
  • Juney

Misstänker att det är ett missfall på G :'( alla symptom bortblåsta igår, blödning under natten och nu mensvärksliknande smärta i magen..

Hänger kvar tills jag fått det "bekräftat", kanske är det bara en liten "ofarlig" blödning.. men jag är tveksam.. :'(

• Juney
    Kikijiki skrev 2020-11-26 10:12:36 följande:

Åh nej! Håller tummarna för dig :(

Tack <3 men får nog bli ett nytt försök. Håller fortsatt tummarna för er andra!
Svar på tråden BF Augusti 2021