XDX skrev 2024-09-17 02:49:18 följande:
Hur tror du det hade varit för dig om ni hade haft sex oftare? Hade din ständiga kåthet blivit hanterbar då?
Hur ofta skulle du behöva ha sex då?
Jag är man och är i en i viss mån liknande sits, men jag lider inte så mycket som du. Hade jag regelbundet fått ha sex åtminstone tre ggr per vecka med min partner hade min kåthet sannolikt känts betydligt bättre att leva med.
Älskar att vara kåt men det kan bli för mycket då och då, kan ta för mycket fokus och energi. Å andra sidan är jag väldigt bra på att vara nöjd med livet här och nu, till skillnad från många andra som alltid jaga lyckan i något framtida som de ständigt obsessar över att försöka uppnå.....
Ja alltså nu har vi sex så sällan som 2-4 gånger i månaden pga hans nedsatta lust men min avhållsamhet och acceptans har också fått mig att bli mindre upphetsad. Jag tror dock att om vi hade sexat oftare så hade min kåthet byggts upp igen.
Jag är kär i honom och det gör att jag åtrår honom mycket.
Jag vet personligen av mig själv också att med mer sex vill jag göra mig extra fin för honom men nu är det som att jag typ håller det på en nivå där jag ...typ bara är ren, luktar gott, klär mig rent och fint men gör inte upp lika mycket som förr t.ex med sminkning, klackskor, sexiga klänningar och blusar. Såå lite av pirret har ju avtagit.
De som skriver att i forumet om ADHD eller andra diagnoser verkar vara ute och cykla. Jag är lugn, trygg och stabil ung kvinna utan några som helst funktionsnedsättningar.