• yagge

Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)

Jag är 32- och konstant djurisk kåt i perioder. Lika kåt direkt efter en orgasm. Ständigt pirr i klittan. Orkar inte med livet!!

Min dejt kan älska med mig i timmar och jag kan komma flera gånger efter varandra. Men min kåthet går ändå inte över. Finns det någon jävla lösning.

Provat lägga is på f...n. Inget funkar!

• Svar på tråden Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)
  • yagge
    Anonym (Sprängs av kåthet(man)) skrev 2020-11-15 12:56:49 följande:

Önskar du kunde dela med dig till en del andra kvinnor...

Det önskar jag med!
  • yagge
    Anonym (Jag) skrev 2020-11-14 18:49:55 följande:

Jag har samma problem som du fast är man. Har du provat med mycket motion osv?

Jo försökt gå längre promenader, röra på mig mer, distrahera med det och det andra men tyvärr minskar inte kåtheten. Problemet är också att jag inte längre klarar av förspel, måste köra igång direkt. Tänder till direkt. Är rädd att mkn dejt inte kommer orka med mig längre. Han är dessutom 52!
  • yagge
    Anonym (Komma) skrev 2020-11-14 22:43:15 följande:

Det bästa är att inte ha sex och att inte komma alls.... Jag är likadan i perioder och blir bara ännu kåtare av att ha sex. Det är sjukt frustrerande när man har en kille som inte alls vill lika mycket. Utan sådär nån gång ibland, med flera veckors mellanrum :(

Har man väl sex då så.börjar ju allt om och man blir frustrerad.

EXAKT! Sjukt jobbigt när man behöver be och böla om sex till en man!
    Spelar ingen roll hur sexig man klär upp sig, doftar gott, osv.
    Vill verkligen inte behöva gå ut träffa nya män hela jävla tiden för att få sex!!
  • yagge
    Anonym (Q med älskare) skrev 2020-11-25 10:21:17 följande:

När jag känner mig kåt hela tiden, blir då så spänd och frustrerad, utan att kunna få utlopp för mina känslor genom min älskare, så brukar min lufttrycks-vibrator kunna hjälpa mig.
    Men för att kunna komma förbi frustrationen behöver jag få vara helt ifred med mig själv och gärna uppnå kanske 4-5 riktiga orgasmer. Lyckas jag genomföra det, att inte bara avbryta efter den första orgasmen, så infinner sig sedan ett lugn, avkoppling, avslappning och riktigt välbefinnande som sedan håller i sig i flera dagar.

Här är en länk bara som ett exempel på den som jag själv köpte senast, den fungerar bra för mig men det finns fler varianter och fler ställen att köpa på.
    www.sinful.se/satisfyer-pro-2-next-generation-klitorisstimulator

TAACK! Inskaffar en sådan DIREKT! Hoppas det tonar ner min lust liiiite åtminstone
  • yagge

Köpte lufttrycksvibratorn efter rekommendationerna på tråden. Hjälpte inte ett dugg. :(

Jag är alldeles fär känslig för trycket även i lägstanivå. Nu ligger den i ett hörn och dammar.

Senast sa min dejt " jag orkar inte, du är omättlig". Somnade kåt i hans famn och det kändes INTE bra!

• yagge

Börjar ta lugnande fast jag är lugn som person för att bli seg och för trött för sex. Funkat iof till stor del men är inte mig sj längre som förr

• yagge

Ska uppdatera er:) jag är TS.
    Nu är jag snart 35 år och hänger med samma man. Han snart 55. Han har iiiiiiingen sexlust. Har vi sex 4 ggr i månaden får jag vara nöjd!
    Tyvärr smittar det av, han osugen och jag trött på att be om sex. Aldrig haft tanken att vara otrogen och vill vara honom trogen.
    Men fan det är jobbigt att vara kåtare än sin partner. Jättejobbigt.

Svar på tråden Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)