Inlägg från: Anonym (Q med älskare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q med älskare)

Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)

Precis så känner jag de helger jag har möjlighet vara med min älskare. Det händer tyvärr bara ungefär en gång i kvartalet, alldeles för sällan, men då är jag nästan omättlig.
    Men jag tröttnar nog aldrig på att känna mig så kåt. 
    Ibland har vi fått chansen i två eller tre dygn och på slutet börjar han nog tröttna lite på mig, men jag är sugen och har lätt för att bli kåt igen och igen precis hela tiden. 
    Hemma och i vardagen vill jag sova minst 8 timmar, gärna 9-10 timmar ibland. Gäspar gör jag varje kväll och ibland även på dagen när jag är hemma i vardagen.
    Men en weekend med min älskare gäspar jag inte en enda gång trots att det ibland blir bara 4-5 timmars sömn varje natt.
    Vi kan ha älskat flera gånger på dagen, jag har fått flera orgasmer, känner oss rätt nöjda efter en sen middag och ett par glas vin, lägger oss ganska sent, är avslappnade, bara myser och håller om varann. Men vips ett par minuter senare så blir jag så tänd igen att jag bara måste ha honom, smeker och suger honom och till min lycka får han lätt stånd och jag rider honom, eftersom han inte är så jättepigg (rider gör jag annars väldigt sällan). Vi kan älska till klockan ett på natten och jag får nästan alltid jättesköna orgasmer. Känner mig äntligen tillfredsställd och jättetrött och somnar så underbart. 
    Vaknar av mig själv tidigt på morgonen, trots att vi somnade sent (hemma tar jag gärna en ensam sovmorgon på helgen, vaknar nästan aldrig av mig själv), han håller om mig och jag kan känna hans morgonstånd. Då blir jag sådär jättepigg igen, väldigt upphetsad, full av energi och känner mig lycklig och initiativrik. Inte en enda morgongäspning utan jag skrider genast till verket och om bara någon minut så älskar vi hett igen.
    Och jag tycker det är helt underbart.

Men det är nog klart att skulle jag ha det så här alla dagar så skulle jag väl kanske tröttna på det? Men jag skulle ändå önska få uppleva det lite oftare än bara var tredje månad.
    Lite svårt att fatta ändå att jag är så otroligt pigg och kåt med min älskare medan jag annars är så noga med sömnen, blir väldigt trött, sömnig med låg energi och lättirriterad.
    Min make brukar vara tvungen hålla på en hel del med uppmuntran och ge mig bekräftelser och komplimanger, göra sysslor, springa ärenden, följa med på shopping, serva mig, ge massage, laga middag och använda alla knep han kan innan jag blir sugen och kåt. Men jag blir nog aldrig lika kåt, får inte samma energi och får inte lust ta egna initiativ, även om jag jättemycket uppskattar min man och helst skulle jag önska kunna bli lika kåt. Efter att jag fått orgasm (en rätt så liten orgasm) med min make så blir jag så nöjd och trött. Det händer nog tyvärr aldrig att jag tar initiativ och får någon lust älska igen det närmaste dygnet och förmodligen inte på hela helgen, om han inte verkligen anstränger sig och lyckas få oss båda på humör.

Jag trivs ganska bra med mitt liv och med min make, är nog ganska nöjd för det allra mesta.
    Men jag skattar mig så himla lycklig som får chansen uppleva all kåthet och dessa fantastiska äventyr med min älskare. Jag tror det är ganska få kvinnor förunnat.

• Anonym (Q med älskare)

När jag känner mig kåt hela tiden, blir då så spänd och frustrerad, utan att kunna få utlopp för mina känslor genom min älskare, så brukar min lufttrycks-vibrator kunna hjälpa mig.
    Men för att kunna komma förbi frustrationen behöver jag få vara helt ifred med mig själv och gärna uppnå kanske 4-5 riktiga orgasmer. Lyckas jag genomföra det, att inte bara avbryta efter den första orgasmen, så infinner sig sedan ett lugn, avkoppling, avslappning och riktigt välbefinnande som sedan håller i sig i flera dagar.

Här är en länk bara som ett exempel på den som jag själv köpte senast, den fungerar bra för mig men det finns fler varianter och fler ställen att köpa på.
    www.sinful.se/satisfyer-pro-2-next-generation-klitorisstimulator

• Anonym (Q med älskare)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-11-25 10:53:47 följande:
    Bra tips. Älskar min. Håller med dig i mycket. Fast när jag är så där överkåt vill jag bara knulla. Vill bli påsatt. Hårt och ordentligt. Kan komma hur många gånger som helst på egen hand eller med leksak. Men kåtheten stillar dig inte förrän jag fått kuk. Och när jag fått kuk... vill jag bara ha mer.., och mer.. Tar aldrig slut.

I- lands problem... men för mig är det endast avhållsamhet som kan få mig att komma ner i kåtvarv.

Och det är ju trist. Jävligt trist.

Lufttrycksvibratorn ger mig kraftigare och djupare orgasmer än vad jag någonsin upplevt tidigare,
    men de riktigt omvälvande kommer inte förrän den 4-5 riktiga orgasmen i rad.
    Jag kan uppleva den första eller den andra som väldigt kraftig. Förr skulle jag ha slutat där och känt mig tillfredsställd och nöjd.
    Men numera har jag lärt mig fortsätta, trots att jag kanske glömt bort lite av känslan sen förra gången, så vet jag nu att om jag fortsätter så kommer jag att uppleva dem ännu starkare, liksom djupare och mer kompletta, för att till slut uppnå ett "äkta" tillstånd av avslappning och full tillfredsställelse.

Det har funkat för mig vid flera tillfällen men det är inte alltid jag har möjlighet, tid eller tillräcklig motivation, för att uppnå detta.
    Testa så får du se om det kanske kan hjälpa dig?

Jag kan känna igen mig en hel del i känslorna som du beskriver.
    Tidigare kunde jag längta ihjäl mig efter en sådan weekend med min älskare som jag tidigare beskrivit. Det var liksom den enda lösningen jag kunde tänka mig.
    Men det påverkade mig och livet i allmänhet lite negativt på flera sätt, det blev så mycket fokus på saknaden och längtan så det påverkade mig rätt mycket. Jag blev också lite tjatig och besatt av att försöka skapa möjligheter att få träffa min älskare men när det inte var möjligt så blev jag mycket sämre till mods.
    Men nu när jag funnit möjligheter, och fått öva mig, att på egen hand få utlopp för behov och känslor så måste jag inte fokusera lika mycket på att få träffa älskaren. Som du kan förstå så känns det nu bättre på många sätt. Även om jag fortfarande kan längta och känna jättemycket behov att få träffa min älskare.

• Anonym (Q med älskare)
    Vila365 skrev 2021-02-17 21:51:27 följande:

Kåtfia och Q med älskare : hur gamla är ni? Har hört att detta kan hänga ihop med klimakteriet också.. En del får minska lust, en del tvärt om..

40+
  • Anonym (Q med älskare)
    Underhill skrev 2021-02-18 12:26:43 följande:
    skulle tro att de där längtansfulla ingredienserna du beskriver gör skillnaden. Plus troliga fysiska skillnader i både utseende och kropp jämfört med det vardagliga...eller?? Svårt att "tävla" med ett sådant upplägg. Det mesta blir nog vardag förr eller senare...MEN man kan ju anstränga sig för att hålla relationen borta från för mkt vardag och rutin :)
    Ja, jag får tacka min älskade make som är den som tagit initiativet och också till stor del ordnat att jag kan ha min älskare.
    Min man har verkligen ansträngt sig för att jag ska få uppleva något helt annat än bara för mycket vardag och rutin.
    Precis som du säger så lade min man stora ansträngningar i att finna en älskare till mig som verkligen skiljer från honom själv. Kontrasten är spännande och upphetsande. Jag själv är också som en helt annan person när jag träffar min fantastiska älskare.

Jag älskar min man på riktigt och vårt eget samliv, och min lust till min egen man, har också fått en boost. Även om det kanske är en liten boost och i jämförelse bra mycket mindre kåthet än med min älskare.

Och jag verkligen älskar att vara med min älskare ibland, min längtan, lust och kåthet är jättestor. Men det är extra svårt träffas nu i dessa tider så en hel del  riktigt hett Skype-sex får hjälpa lite under tiden.
  • Anonym (Q med älskare)
    enable007 skrev 2021-02-18 21:48:33 följande:
    Och vem ville inte vara din älskare ! Säkert är du supersnygg ..

LIKE
    Tack, det värmer.
    Supersnygg vet jag verkligen inte men jag är idag mycket nöjd med mitt utseende och med mig själv som person.

I dag har jag passerat 40 och självfallet var jag rent utseendemässigt vackrare när jag var yngre, men jag känner mig mycket mera attraktiv i dag och är så mycket nöjdare och gladare med mig själv. Jag inser idag att jag var riktigt snygg som ung, men det fattade jag inte då utan var alltid kritisk mot mig själv och mot mitt utseende. Om man inte känner sig snygg och bra blir man ju inte attraktiv.

Kärlek och förälskelse, tillsammans med ett aktivt och omväxlande sexliv, håller mig igång och jag månar idag mycket mera om kost, träning och att hålla mig fräsch, är mycket gladare och mera motiverad, än som ung.

Jag önskar så att fler kvinnor fick chansen uppleva det som jag gör.
Svar på tråden Sjukt trött på att vara kåt hela tiden (tjej)