Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Dött foster på RUL

Jag tror inte att dina tidigare snitt har haft den här inverkan, varken att fostret dött eller att du inte hade så mycket vatten. Fostret kan tyvärr ha påverkats negativt av den lilla mängden vatten. Här kan du läsa om "För lite fostervatten": www.babyhjalp.se/fostervatten/

Du är så långt gången att du måste krysta ut fostret, du kommer att göra detta på sjukhus. Du kommer så klart få smärtstillande.

Ta hand om dig och er. Så snart din ägglossning kommer igång har ni nya chanser.

• Anonym (S)
    Tredtopp skrev 2020-11-14 18:58:33 följande:

Tack alla! Ja just nu känns allt piss! Hoppas verkligen jag kan få en undersökning och de kan kolla ev sammanväxningar.

Jag får ju inte föda naturligt eftersom jag gjort två snitt. Men jag får föda ut denna då?

Beklagar alla era förluster

Varför skulle du inte få det, har de alltså sagt det till dig? Annars tror jag inte det är standard om det inte finns anledning.
  • Anonym (S)
    Tredtopp skrev 2020-11-14 19:12:26 följande:
    När jag blev gravid sa de ?då blir det snitt? efter 2 snitt innebär en vanlig förlossning en risk. Detta har jag hört förut men nu när jag blev gravid sa det så hos barnmorskan oxh på ultraljudet. Så det verkar i alla fall vara så i Sthlms län.
    Ok! Då förstår jag. Men ett så litet foster kanske inte innebär någon risk. Du får fråga läkaren vad som gäller för dig.
Svar på tråden Dött foster på RUL