Hon har slutat bry sig om sig själv
* och min icke-gravida flickvän.
Viktuppgången startade då hon arbetat ett tag i USA fram till förra året. Vill att hon ska må bra.
* och min icke-gravida flickvän.
Viktuppgången startade då hon arbetat ett tag i USA fram till förra året. Vill att hon ska må bra.
Tacksam för alla perspektiv jag fått i tråden även om vissa tyvärr känns mycket inskränkta då man inte kan se att man har olika preferenser på vad som är ett attraktivt utseende och inte. Jag knyter härmed ihop säcken och tar med mig åsikterna. Ska ta ett snack med henne. Trevlig helg på er!
Hoppas att du inser också att du skiter i hennes välmående egentligen. Då du sitter ju och säger i klartext att du anser att det är för "tidigt att bära fotriktiga skor".
Lycka till hoppas att din tjej inser att du är ett ruttet äpple på insidan...
Jag bor i Västra Götaland, ganska nära Mariestad. Vad vet du
om våra förhållanden här? Snacka om förutfattade meningar...
Men du försöker ju bara provocera. Gick det inte med det ena så går det med de andra.
Sen haltar faktiskt hela ditt resonemang. Jag har faktiskt svårt att ens tro på dig. Du vill nog bara provocera.
Har du gjort en klassresa och/eller är nyrik.
De brukar ha lite knepiga idéer.
Åkte precis igenom hela östermalm och passade på atr räkna antal människor med korta kjolar och högklackat. Såg absolut inte en enda.
Jag förstår då verkligen att det är så många skilsmässor i Sverige.
Okej. Då kanske du kan tala om för mig hur jag går klädd, eftersom du tydligen sitter med facit i hand... Är på riktigt intresserad av att få veta...
Haha, vem vill gå klädd så i ruggigt novemberväder? Låter minst sagt ohälsosamt. Men TS tycks inte i första hand bry sig om sin partners hälsa.
Om "alla gillar olika" stämmer, så stämmer det förstås även inom stadsdelen Östermalm.
Om hon varit i USA förstår jag att hon gått upp. De brukar ha stora portioner där.
Alltså vad är det här??
Om en kvinna skriver en tråd om att dess man har förslappat sig får hon alltid medhåll. Det är "för jävligt" att han har fått ölmage och har slutat träna osv.
Men när en kille skriver detsamma handlar det ALLTID om att tjejen "är så trygg i sig själv nu när hon är äldre", eller att hon inte har tid/lust/behov av att snygga till sig.
Mannen ska minsann bortse från detta och bara finns sig i det hela. För han "älskar väl inte henne mindre bara för att hon har blivit tjock??!" etc.
Så jävla tröttsamt!
Det är väl inte så konstigt att man (man eller kvinna) vill att ens partner ska vilja vara finns för en? Vad är det för fel med det liksom?
Jag kan ta mig själv som exempel.
Jag har blivit tjock sen jag och min sambo träffades. Är inte alls lika snygg längre och den enda anledningen är att jag har blivit dålig på att prioritera träning, men ändå äter som innan.
Jag skulle ha full förståelse för om h*n tittade på andra och önskade att jag fortfarande såg bra ut. Jag vill ju att min sambo ska tycka att jag är fin.
Jag är bara bekväm och skulle nog behöva att någon sparkade mig för bak så att jag kom igång med träningen igen och åt lite nyttigare.
Inget konstigt alls.
Sen det där med klackarna. Det är ju SÅ snyggt. Kvinnligt! Det är väl aldrig någonsin någon som har påstått att man har på sig dom för att dom är bekväma. Inte heller när man var 20.
Sluta gnäll på TS! Jag tycker han är rätt ute och har rätt att komma med önskemål.