Vårt liv är så tråkigt
Jag och min kille har vart tillsammans till och från i några år. Han var gift när jag träffade han men hade öppet förhållande vilket han övertalade mig om att allt vi gjorde var helt okej. Han skiljde sig och vi blev ihop. Kan inte säga att vi kände varandra jag blev kär och blind. Har till och från lämnat han då vi inte kommer någonstans i vårt liv och varje gång har han hittat nya tillfälliga tjejer både som han hunnit bli ihop med , träffat eller bara pratat med. Men så blir vi ihop igen för jag känner mig så ensam och har inte lätt för lära känna nya människor. Ju mer tiden går och för varje gång jag lämnar han blir det bara värre och värre och jag får reda på mer och mer. Han ha vart ute på sex sidor lagt ut bilder på sig och även tittat på andra pratat med andra. Jag litar inte på han alls men ändå är jag med han. Nu är sexlusten helt borta från min sida och det var det bästa vi hade sexet (därför jag föll för honom) vi pratar inte längre och har ett tråkigt vardagsliv är soffan framför tv.
Kan man lita på någon igen kan man får tillbaka de man hade när man träffades eller träffade jag en kille som jag lärde känna och insåg han inte passar mig?