Vårt liv är så tråkigt
Men vadå, inte vet? Det är ju bara att göra slut. Han beter sig svinigt och ni har inget gemensamt. Vad mer behöver du för att inse...?
Men vadå, inte vet? Det är ju bara att göra slut. Han beter sig svinigt och ni har inget gemensamt. Vad mer behöver du för att inse...?
Men som alla dem andra gångerna jag lämnat han sa har han fått ?alla? att tro att det är jag som är den dåliga och pratat massa dåligt om mig med främlingar , rädd att han ska säga saker som inte är sanna och vända alla mot mig men jag vet att jag inte bodde ry mig men varför gör jag det. Hur ska magmunnar lita på en kille igen? Sen om jag gör slut igen så slutar jag inte få reda på vad han gör för folk verkar gilla drama då,dem berättar för mig vad han gör med någon ny eller att han träffat någon som känner någon jag känner som berättar för mig
Har inga vänner kvar sitter helt ensam alla tröttnat och jag orkade inte göra på allt folk sa längre.
så rädd för vad andra tycker och tänker och mitt självförtroende är helt borta
Vänner och en ny kille är en senare fråga. Du måste fokusera på här och nu, och nuet är allt annat än bra. Frågan är bara hur länge det ska fortsätta så. Och det är inte världens sämsta att vara ensam. Du kommer garanterat träffa nya människor sen, särskilt när corona är över.
Vad gör man när paniken på kvällarna kommer när man försöker sova och alla tankar kommer.
Hur ska man gå vidare