Inlägg från: Anonym (wtf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (wtf)

Hon vill aldrig ligga

Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-11 20:07:41 följande:
    Men att behov kan ändras så? Fram tills i våras hade vi det varje morgon och varje kväll. Och hon har alltid jobbat som hon gör nu. Jag har påtalat från början hur viktigt sex är för mig så hon visste vad hon skrev under på när vi blev tillsammans. Romantiken från min sida är ett sätt att hålla glöden igång i en för oss båda tung vardag fylld med dagliga utmaningar...
    I våras kom det något som heter "Covid-19" om du missat det? Även om sjuksköterskorna jobbar "samma" tider som innan så är anspänningen på jobbet och stressen betydligt högre nu än innan covid-19. 

Att du har sån total bristande förståelse för hennes arbetssituation är ju bara det sjukt avtändande. Att ha sån enorm press på jobbet och sen ha pressen hemifrån att man ska vara "kåt, glad och tacksam" är bisarrt!

Att du dessutom har en fantasi om att hon ska tala ryska????? Kan hon ens ryska? *skakar på huvudet* 

Och "Hon visste vad hon skrev under på"? 
  • Anonym (wtf)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-13 18:12:34 följande:

Hon är mager, trött och arg. Tänker att hon behöver uppmärksamhet och närhet? Förstår hur du menar... men man ska inte behöva tjata tycker jag... hon kanske borde ta ut lite semester? Jo hon har gjort ett schema, vi hjälps åt. Nej såklart men en förlossning är en legitim anledning till att inte vilja.

Uppmärksamhet och närhet är inte lika med sex! Allt du gör gör du för att få stoppa in k**en i henne. Inte för att du faktiskt bryr dig om hur hon mår, vad hon känner, vad hon vill. Allt är bara ett ändamål för att du ska få komma till och tömma dig i henne. Sluta fokusera på att all närhet ska leda till sex!
Svar på tråden Hon vill aldrig ligga