Inlägg från: Plupp73 |Visa alla inlägg
  • Plupp73

Hon vill aldrig ligga

Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-11 19:28:55 följande:

Har du några tips på hur jag kan hetsa upp henne på något annat sätt?

Du är inte alls inne på att LYSSNA IN hennes behov. Du är inte intresserad av hennes tankar. Du ger henne blommor, choklad etc etc för att du ska få sex. Dessutom kommentarer du att hon inte längre orkar driva i hushållet som förr....

Vänta...hon jobbar på akuten under brinnande pandemi, du jobbar hemifrån. Hmmm.... verkligen hennes uppgift att sköta hemmet och sära på benen.

Du må beskriva dig som attraktiv, men det här var nog det mest iattraktiva jag någonsin hört.

Sanningen: hon kommer att bli stenkåt igen när hon träffar en ny man. Som ser HENNE.
  • Plupp73
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-13 18:31:24 följande:

Men nej herregud vad tror du jag är för människa? Är det så provocerande att jag vill ligga med min tjej? Har aldrig någonsin tvingat henne till någonting och kommer aldrig att göra. Tråkigt att höra vad du varit med om, jag beklagar det. Nej för mig är sex ett sätt att visa närhet bara helt enkelt...

Jag tror bara att problemet är att för dig är sex att få närhet, medan fin tjej troligen vill kunna ha närhet utan sex. Så din förväntan på sex blir ett krav för henbe
Svar på tråden Hon vill aldrig ligga