Inlägg från: Anonym (Trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trött)

Hon vill aldrig ligga

Anonym (extrem) skrev 2020-11-12 12:52:27 följande:

Men låt henne vara. Vad är ditt problem?. Vilken normal människa vill ha sex 1-2 ggr om dagen år in och år ut. Det finns faktiskt perioder i livet man har mindre lust vilket är helt normalt.

Du är väldigt egocentrisk. Trots att jag är bra många år yngre än dig och har ett aktivt sexliv så är ju dina behov och krav något av det extrema. Tagga ner.

Eller hur?

Mitt ex var också sån, det slutade med att han både misshandlade och våldtog mig när jag helt enkelt inte orkade ha mer sex.

Det blev en dyr historia för honom.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 13:18:22 följande:
    Usch vilken idiot! Var han sån som sysslade med tjatsex också?
    Ja, minst sagt.
    Kravsex, hotsex... allt för att få sin äckliga vilja igenom.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 13:23:39 följande:
    Finnns tyvärr allt för många sådana män :( har också träffat massa män som tjatar till sig sex och om de inte får det så våldtar de en istället osv...
    Och då ska de anmälas.
    Skador ska dokumenteras, om inte annat så med egen mobilkamera.

Alla bevis är bra bevis.

Jag skulle kunna berätta mycket men ska inte kapa ts tråd.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-11 20:07:41 följande:
     Jag har påtalat från början hur viktigt sex är för mig så hon visste vad hon skrev under på när vi blev tillsammans. Romantiken från min sida är ett sätt att hålla glöden igång i en för oss båda tung vardag fylld med dagliga utmaningar...
    Skrev på?
    Som ett sexkontrakt?

Undrar om det ens är lagligt att utsätta någon för det...

Du är inte ett dugg romantisk, du är otäck och krävande. Att hon ens är kvar hos dig är ett mirakel.

Du jobbar hemma, kontorstid. Hon jobbar alla tider, på akuten.
    Du ser inte en viss skillnad där?

Att jobba på akuten är inte bara fysiskt, utan också psykiskt påfrestande. Hon kanske precis har varit med och tagit hand om svårt skadade människor från en olycka, och så ligger du där med ståkuk och tror att hon ska bli kåt på en jävla chokladask???
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 13:41:42 följande:
    Inte lätt att anmäla utan bevis. Vet inte hur många gånger jag gått med på sex trots att jag inte vill, bara för att slippa mäns tjat om sex och slippa bli våldtagen. Hellre gå med på sex än bli söndertjatad och våldtagen har jag alltid tänkt i de situationerna.
    Försök sluta med det, du utsätter dig själv för ett övergrepp varje gång.
    Psykisk misshandel skulle jag kalla det.

Hotar han med våld?
    Försök spela in det.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 13:56:47 följande:
    Jag har slutat träffa män nu så jag slipper utsättas för sådant nu.
    En sorglig konsekvens.

Själv har jag en oerhört förstående partner, men sex... nej, det har jag slutat med också.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (-) skrev 2020-11-12 14:39:46 följande:
    Jo tyvärr blir det så. Vad skönt att du ändå träffat någon som du kan lita på och som inte kräver sex.
    Verkligen, han är en på miljonen.
    Det finns män som inte har någon större sexdrift också.
    Annars hade jag levt som singel.
  • Anonym (Trött)

Ts, du köper underkläder till henne som du tänder på, skickar foton (dickpics?) på dig, ligger naken i soffan och väntar när hon gått av ett tufft pass på akuten, skriver eller ringer och frågar vad hon kan bli tänd på.

ALLT sånt är AVTÄNDANDE. Och om du inte slutar med det väldigt snart så kan du nog räkna med att hon lämnar dig.

Och att hon ska prata på ryska??? Det är fan det sjukaste jag läst på länge.

Du fattar inte att du tvingar henne till något hon inte vill, att hon inte vill kan mycket väl bero på att du är omättlig på sex.

Du låter lite som mitt ex, som en sexmissbrukare.

• Anonym (Trött)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-13 18:12:34 följande:
    Hon är mager, trött och arg. Tänker att hon behöver uppmärksamhet och närhet? Förstår hur du menar... men man ska inte behöva tjata tycker jag... hon kanske borde ta ut lite semester? Jo hon har gjort ett schema, vi hjälps åt. Nej såklart men en förlossning är en legitim anledning till att inte vilja.
    Egentligen borde jag avfölja tråden, jag är rädd att drömma mardrömmar om mina år i fångenskap.
    Ja, fångenskap.
    Fånge i ett sexmissbruk, av en omättlig sexmissbrukare.

Jag känner mig gråtfärdig nu, men kommer ändå fortsätta skriva. Och jag hoppas att du tar till dig, iallafall något. Något är bättre än inget.

Eller sitter du bara här och provocerar?
    Det är nästan så jag börjar tro det.

För du, man behöver ALDRIG en anledning till att inte vilja ha sex. Förutom att man inte har lust.
    Att kräva en "legitim" anledning, som du ska godkänna, får mig att vilja skrika högt!

Är du verkligen allvarlig ts?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-13 18:14:57 följande:
    Är inte omättlig, är inte orimligt att vilja ha sex och närhet av sin sambo som man älskar. Ryska är bara ett exempel. Stay ups är ett annat exempel. Ska kanske inte ringa och skriva så mycket då till henne? Hon verkar mest stressad av det. Tråkigt.
    Det är orimligt att kräva sex varje dag, ännu orimligare att kräva det flera gånger per dag.
    Orimligt. Obehagligt. Sjukt.

Du kan säkert få närhet om du slutar kräva så mycket sex!
    Slår vad om att hon inte ens vågar ge dig en kram, för då förväntar du dig att ni ska knulla på direkten.

Tjatar du på henne om att hon ska ta initiativ också?
    Det gjorde mitt ex. Vi hann knappt ur sängen innan han klagade på att jag inte tog initiativ.

Och köp inga jävla stayups heller.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-13 18:19:10 följande:
    Hon har alla smycken hon vill ha...
    Den kommentaren var nog inte allvarligt menad ska du se.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (oj) skrev 2020-11-13 18:49:34 följande:
    Men snälla nån, ingen blir provocerad att du vill ha sex med henne. Däremot inser de flesta att det inte är realistiskt att kräva sex varje dag när man varit tillsammans ett par år. Varför kan du inte nöja dig med ett par tre gånger i veckan?
    Eller hur?
    Annars får han väl använda fröken höger.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (L) skrev 2020-11-13 21:23:31 följande:
    Lögn som lögn väl?
    Är väl en stor skillnad, förstår du inte det?
Svar på tråden Hon vill aldrig ligga