Inlägg från: Anonym (qwerty) |Visa alla inlägg
  • Anonym (qwerty)

Hon vill aldrig ligga

Så extremt omogen trådstart. Inte en enda fundering på vad HON egentligen vill ha och då pratar jag inte om sex. Hon kanske bara vill mysa, ha någon som lyssnar, se en film, ha egentid eller vad som helst. Ditt enda mål med allt som du försöker förklä som "romantiskt" gör du för är att få sex. Dina handlingar har alltså en väldigt genomskinlig baktanke vilket gör det hela totalt oromantiskt och säger en hel del om vilken extrem egoist du är. Ska man ha sex med en annan människa är förutsättningen att den verkligen vill annars är det nej, nej och åter nej. Du får väl tillfredsställa dig själv eller träffa nån annan. Räkna med att nästa person inte heller komma vilja ha sex med dig efter ett tag. Tvivlar på att nån vill det i långa loppet. 

• Anonym (qwerty)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-13 11:01:39 följande:

Alltså wow... det finns inga tankar här kring att ett aktivt sexliv är viktigt utan jag blir kallad omogen och egoistisk och andra epitet. Jag har påtalat för henne redan från början av relationen hur viktigt sex är för mig, gärna dagligen. Jag har tänkt på henne, skriver på dagarna och frågar vad hon skulle gå igång på utan att få svar. Köpt krämer, snygga trosor, masserar henne därnere osv.

Ger henne dagligen komplimanger för hur sexig hon är.

Har tänkt att sex kan vara ett sätt att koppla av för henne efter arbetet. Vi kan inte sluta ligga för att Corona finns eller hur? Har det också stressigt nu iom coronanrisen vilket gör mig stressad. Då vill jag ha hennes närhet och hade önskat detsamma från henne.

Men HON kanske inte ser sex som ett sätt att koppla av efter arbetet. Det är total fokus på dig själv i denna tråd. Hon kanske har behov av en förstående lyssnande man som hon känner älskar henne oavsett och inte en man vars enda tanke är att hela tiden försöka klura ut hur han ska få sex. Låter verkligen som du behöver skaffa dig en hobby att fokusera på för det här låter inte riktigt hälsosamt.

Du kan inte kräva ett aktivt sexliv av nån annan. Förstår du inte det själv?
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (Alfabeta) skrev 2020-11-13 15:08:59 följande:
    Jag har flera hobbies, alltifrån gym till bågskytte och kampsport. Hon har själv i början sagt att hon älskar sex och kan koppla av då vi har det. Då blir det konstigt för mig när det helt plötsligt ändras. Det är ett sätt att bekräfta sin kärlek för varandra.
    Det är ett sätt enligt dig att bekräfta sin kärlek. Finns massor av folk som ligger som inte gör det för att bekräfta sin kärlek. Och finns andra som bekräftar sin kärlek på helt andra sätt än att ligga.
    Och vad hon än sagt tidigare så kan det ändras, kanske pga mycket på jobbet eller av andra skäl. Kontentan är att hon vill inte ligga med dig så ofta som du vill. Acceptera det och gör nåt annat istället. 
Svar på tråden Hon vill aldrig ligga