Inlägg från: Sogol |Visa alla inlägg
  • Sogol

Grattis Amerika!

Att valet stod mellan Trump och denne perverse gubbe visar bara på hur illa ställt det är med Usa. Tror folk känner sig tvingade att höja Biden till skyarna eftersom han är det enda alternativet. Men gubben verkar ha svårt att läsa av signaler på när kvinnor blir obekväma av hans tafsande.

• Sogol
    Tomatmacka skrev 2020-11-09 18:55:38 följande:

Varför ser ni kommunism som nånting positivt? Har ni sån taskig tro på er själva att ni måste stjäla från knegarna?

Demokraterna i Usa är mer höger än vad våra moderater i Sverige är. Så det är långt ifrån kommunism. Både republikanerna och demokraterna tjänar dessutom bankmännens och de stora företagens intressen. "Staten och kapitalet de sitter i samma båt."
  • Sogol
    Disa35 skrev 2020-11-10 09:38:42 följande:
    Till skillnad från sittande dygdemönstret, menar du? Utveckla gärna på vilket sätt Trump skulle vara så mycket bättre i det avseendet.
    Ja Trump verkar också gilla unga tjejer. Precis som Biden och Bill Clinton. Både Trump och Clinton var vän med sexbrottslingen Jeffery Epstein som kunde härja fritt i många år trots flera anmälningar. Maktens män håller varandra om ryggen.
  • Sogol
    Disa35 skrev 2020-11-10 10:04:57 följande:

Är väl bara att hoppas på att Biden är av bättre kaliber då.

Kollat klippet och visst, tjejen ser inte glad ut. Tyvärr går det inte att höra vad Biden säger till henne och då kan man heller inte utgå från att det är något opassande, tycker jag. Därmed inte sagt att Biden är totalt oskyldig - det vet inte jag - men jag tycker inte att det här räcker som bevis.

Nej det räcker inte som bevis i en rättegång. Men det gjorde inte många av anklagelserna som kom under me too heller. Jag baserar inte heller allt utifrån detta klipp. Utan Biden har fått anklagelser emot sig också.
Svar på tråden Grattis Amerika!