• Anonym (BUSH LOVER)

    ÄLSKAR buske så sexigt?

    Hej!!!

    Jag är en kvinna på snart 30 år. Ser mig som hetero men ÄLSKAR en sexig kvinna med former och framför allt en trimmad buske. Egentligen behöver den inte bara direkt trimmad, men bara det är hår på fittan blir jag helt till mig. Älskar att se porr med kvinnor med könshår.

    Är här fler än jag som tycker det tänder igång lusten med en hårig mus? Har ni tips på bra porrtjejer med fina buskar man kan kolla in?

    Jag gillar: Ava Adams, Mindi Mink, Peacock couple, Brandi Love, Nicole Aniston mm.

    Ävenriktigt hett att se amatörporr där venusbeeget är rätt brett och stort och när håret täcker allt.

    Har läst ett par trådar här där många män nu förespråkar buskar. Så hett!

    Själv kör jag en rätt bred men mjuk rektangel där hörnen inte är skarpa. Ligger med yngre killar men ingen säger ngt om man varesig har hår eller inte.

    HUR VILL NI ATT EN HET FITTA SKA SE UT? Hårig eller inte?

    Längtar till jag får slicka en riktigt pälsig fitta så jag känner håret mot mitt ansikte mmmmmm

    Ps. JA jag har varit med tjejer så jag vet vad jag pratar om. Men är inte bisexuell heller. Dessa tankar är bara som hetast när jag är kåt, sedan undrar jag vad fan jag håller på med ????

  • Svar på tråden ÄLSKAR buske så sexigt?
  • Anonym (Man)
    Anonym (BUSH LOVER) skrev 2020-11-07 20:16:30 följande:

    Hej!!!

    Jag är en kvinna på snart 30 år. Ser mig som hetero men ÄLSKAR en sexig kvinna med former och framför allt en trimmad buske. Egentligen behöver den inte bara direkt trimmad, men bara det är hår på fittan blir jag helt till mig. Älskar att se porr med kvinnor med könshår.

    Är här fler än jag som tycker det tänder igång lusten med en hårig mus? Har ni tips på bra porrtjejer med fina buskar man kan kolla in?

    Jag gillar: Ava Adams, Mindi Mink, Peacock couple, Brandi Love, Nicole Aniston mm.

    Ävenriktigt hett att se amatörporr där venusbeeget är rätt brett och stort och när håret täcker allt.

    Har läst ett par trådar här där många män nu förespråkar buskar. Så hett!

    Själv kör jag en rätt bred men mjuk rektangel där hörnen inte är skarpa. Ligger med yngre killar men ingen säger ngt om man varesig har hår eller inte.

    HUR VILL NI ATT EN HET FITTA SKA SE UT? Hårig eller inte?

    Längtar till jag får slicka en riktigt pälsig fitta så jag känner håret mot mitt ansikte mmmmmm

    Ps. JA jag har varit med tjejer så jag vet vad jag pratar om. Men är inte bisexuell heller. Dessa tankar är bara som hetast när jag är kåt, sedan undrar jag vad fan jag håller på med ????


     


    Brandi Love är för det första helrakad.


    För det andra är du en runktomte...

  • Anonym (BUSH LOVER)

    Ehhhhhhhhhhhhhhh du har SÅ fel sol tror jag är kille.

    Herregud, detta visar verkligen hur störda män är. Så fort kvinnor år kåta blir vi tillrättavisade (uppenbart) och du tycker jag är en man.

    Nej jag är en kvinna med härliga bröst, liten trimmad buske på fittan och som gillar att kolla porr och onanera.

    Och nej, Brandi Love är INTE helrakad. Du är blind.

    Hon har trimmad buske på venusberget.

    Haha DU kan vara en runkare, med liten snopp och gubbmage och hår på ryggen. Tönt!

  • Anonym (Rakat)

    Föredrar hel rakad fitta 

  • Anonym (Bushie)

    Han jag träffar nu gillar buske och jag har inget emot att ha buske heller. Trimmar lite på sidorna bara

  • Mr K69
    Anonym (Rakat) skrev 2020-11-13 11:05:59 följande:

    Föredrar hel rakad fitta 


    Lite kul särskrivning där Hel och rakad eller hel och hårig är väl en smaksak... Ja eller... Trasig däremot är ju inte kul
  • Anonym (Skogsmus)
    Mr K69 skrev 2020-11-17 21:19:56 följande:
    Lite kul särskrivning där Hel och rakad eller hel och hårig är väl en smaksak... Ja eller... Trasig däremot är ju inte kul
    Haha, just vad jag tänkte också men orkade inte just då.
    Folk som särskriver brukar ju inte fatta ändå - hel eller trasig hårig fitta??
    Mörk hårig sjuk sköterska?
    Tala med vår kassa personal?
    Kyckling lever ... folk kan fan inte skriva korrekt svenska!
  • Anonym (Rakat)
    Mr K69 skrev 2020-11-17 21:19:56 följande:
    Lite kul särskrivning där smile5.gif Hel och rakad eller hel och hårig är väl en smaksak... Ja eller... Trasig däremot är ju inte kul
    Det var ordbehandlarens fel att det blev en särskrivning
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Skogsmus) skrev 2020-11-10 09:21:29 följande:

    Man kan ju kompromissa ....
    Ansad buske (eller oansad om så önskas) uppepå och släta
    rakade läppar. Hårigt och slickvänligt på samma gång.


    Perfekt. Det bästa av två världar. Ulligt men inga hår i munnen.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (MG) skrev 2020-11-10 10:00:05 följande:
    En riktig karl, som jag, slickar naturligtvis inte fitta.
    Egen smak upphöjd till universell princip. 
  • Anonym (Skogsmus)
    Anonym (Ronny) skrev 2020-11-19 14:55:48 följande:
    Egen smak upphöjd till universell princip. 
    Vill nog mena att en riktig karl smakar på sin kvinna och ser till att hon njuter.
    Att "styra" kvinnans njutning med bara tungspetsen (och några fingrar) är en rätt mäktig känsla.
  • Frökenfrykena

    Hej! Jag och min make älskar håriga fittor. Vi är båda bisexuella och swingers. Innan corona märkte vi/träffade vi fler och fler par där kvinnan hade buske så verkar vara populärt igen. Bushlover och ni andra; föredrar ni buske/hårigt på män också (kön) eller trimmat eller rakat?

  • Anonym (Patrik)

    Inte min sak att avgöra. Hon får vara som hon vill. Hon bestämmer själv över sigsjälv och det lägger jag mig inte i. Man får ta det som det är och vara glad och tacksam.

  • Anonym (Hållerintemed)
    Anonym (Patrik) skrev 2020-11-20 13:51:11 följande:

    Inte min sak att avgöra. Hon får vara som hon vill. Hon bestämmer själv över sigsjälv och det lägger jag mig inte i. Man får ta det som det är och vara glad och tacksam.


    Självklar bestämmer hon men skulle hon börja odla buske så skulle jag ju säga vad jag tycker om det, jag skulle inte tiga och lida.
  • Smed75
    Anonym (Skogsmus) skrev 2020-11-19 16:42:16 följande:

    Vill nog mena att en riktig karl smakar på sin kvinna och ser till att hon njuter.

    Att "styra" kvinnans njutning med bara tungspetsen (och några fingrar) är en rätt mäktig känsla.


    Finns i get sexigare än att göra just så.. att se hur hon njuter och att få hålla henne på kanten till orgasm =)
  • Anonym (Skogsmus)
    Smed75 skrev 2020-11-20 15:04:53 följande:
    Finns i get sexigare än att göra just så.. att se hur hon njuter och att få hålla henne på kanten till orgasm =)
    Är du i den här tråden också ... skitfiske på dig!
    Hahaha.
  • Smed75
    Anonym (Skogsmus) skrev 2020-11-20 22:50:46 följande:

    Är du i den här tråden också ... skitfiske på dig!

    Hahaha.


    Ha ha jag är över allt .. det samma =)
  • gladman

    När jag var i 20-årsåldern gillade man renrakad, men senaste 20 åren är jag helt fanatisk i hårigt. Jag har haft några relationer genom åren och alla har sparat ut buskarna, och tyvärr tror jag inte att jag skulle vilja ha en tjej som principfast renrakar sig, låter konstigt men det funkar inte, men att renraka i ett förspel eller liknande och sedan låta det växa ut igen är en annan sak.

    Just nu har jag träffat en tjej i en annan stad, hon känner sig sexigare nu när hon sparar håret än hon gjorde tidigare, kan ju vara för att hon vet att jag går igång på hennes orakade :P



  • Be Ja

    Härligt med hår... men ibland får man lite väl mycket i munnen då man slickar fitta.

Svar på tråden ÄLSKAR buske så sexigt?