Inlägg från: Anonym (Rakt på sak) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rakt på sak)

Mamma konstant påpekar min vikt

Varför måste du vänta ända till april, väntar du på att provanställningen ska gå ut eller? Som redan nämnts, hitta tillfälligt boende! Det kan vara allt från uthyrningsrum, till etta i andrahand, till att hellre bo på ett vandrarhem! Ingen ska stå ut med det där som du utsätts för, din mamma verkar inte klok, totalt gränslös

Har du några andra i familjen, typ pappa eller syskon? Ni kanske kan ta ett samtal gemensamt med henne och förklara. I värsta fall måste du bryta kontakten med henne och förklara att det beror på att hon inte respekterar dig öht, och att hon inte har med din kropp att göra, som du dessutom trivs med! Oavsett om du gör det eller inte skulle jag säga det för att inte ge henne vatten på kvarn.

Hoppas du hittar någon annanstans att bo tills april.

• Anonym (Rakt på sak)

Och när man bryter kontakten måste det inte vara för alltid. Du kan ge henne en tidsperiod av ett halvår kanske, så får du se om hon klarar av att bete sig normalt sen.

• Anonym (Rakt på sak)
    elsakarlsson06 skrev 2020-11-06 09:48:35 följande:

Anledningen till att jag måste vänta till april år för att mina föräldrar har köpt en lägenhet till mig med inflytt i april. Vill inte bo i hyres då ja vill spara pengar.

Ja, då får du stå ut till dess då.
Svar på tråden Mamma konstant påpekar min vikt