Ni som ätit letrozol
Hej. Jag har också ätit min första kur letrozol och ska på vul på måndag. Slutade med mina ppiller för nästan 1,5 år sen. Igår och idag har jag haft lite som ilningar till och från, så hoppas att jag har ett ägg..
Hej. Jag har också ätit min första kur letrozol och ska på vul på måndag. Slutade med mina ppiller för nästan 1,5 år sen. Igår och idag har jag haft lite som ilningar till och från, så hoppas att jag har ett ägg..
Lycka till! Håller tummarna. Jag får svar på måndag pm jag haft nån öl, fick ta ett progesteron blodprov. Hafe vätska bakom livmodern vilket brukar va ett tecken på att äl skett Men fått negativt svart på alla ältest. Haft ont i magen hela helgen & mått illa & yrsel. Väntar spänt på svar
Absolut! Återkommer imorgon :)
Jag hade ett ägg på 24 mm. Så fått en spruta nu så jag ska få ägglossning inom 36 timmar :) Får hoppas på det bästa nu!
Kom gärna med en uppföljning efter ditt besök om du vill dela med dig.
Åh va spännande! Håller tummarna för dig! Jag har börjat om och ska köra dubbelkolla denna gång. Tar sista proveratabletten på onsdag. När kan du testa?
Jag hoppas verkligen & håller tummarna!! Har du barn innan eller är det första?
Spännande!! Tänk Positivt! Ska du testa imorn eller håller du dig ett par dagar? 1????
Hur har det gått?? Så spännande ????
Hur har det gått?? Så spännande ????
Men åh sånt är så jobbigt. När man inte vet Du får ta ett nytt! Hpller verkligen tummarna. Testet borde ju inte bli positivt om det inte är nått. Jag va på vul precis med ett ägg på 18 5 cm så nu hoppas vi att plussat kommer till Jul :)
Men din kur funkade iaf det är en bit på vägen! En del (typ jag) får hålla på att trixa med dosering länge innan det ena funkar rätt. Håller tummarna för dig till nästa gång.