Inlägg från: isabelle81 |Visa alla inlägg
  • isabelle81

BIM dec 2020

Ki1 skrev 2020-12-13 15:26:48 följande:

Köp ett testa tidigt test, det ska man kunna testa med 6 dagar innan bim tror jag!

Tack för svar! Vad tror du om detta test? Fick det på gyn efter min ofostrig grav men tog det aldrig.

• isabelle81
    Ki1 skrev 2020-12-13 15:45:13 följande:

Svårt och veta står det något mer på det om när man kan testa? Dem flesta ?vanliga? ska man väl testa på bim dagen, men det är ju många som får pluss innan också med ett vanligt test. Testa men blir det negativt så behöver det ju inte betyda att du inte är gravid, och skulle det bli negativt så kör på ett testa tidigt eller vänta tycker jag!

Ja precis. Men det står 500 mlU/ml och på sådana känsliga 25 mlU/ml. Då kanske inte detta är ett test man kan testa innan BIM på...? Vill bara ha ett PLUS ;) Känt mig extremt trött och haft lite bättre luktsinne sen huvudvärk
  • isabelle81
    Tokan123 skrev 2020-12-13 16:21:11 följande:

När hade ni börjat testa! Har 7 dagar till bim. Inte känt något särskilt till skillnad från förra gången då jag hade alla möjliga symtom och så kom tant röd på dagen.

Någon gång har jag testat BIM - 3 och det är nog det tidigaste. Sist BIM + 3 och idag är jag på BIM - 3 och velar om jag ska testa eller inte. Har bara ett test hemma som ser ut som ovan. Verkar som det inte ger utslag förrän i v 6...?!
  • isabelle81
    Superjag skrev 2020-12-14 06:51:24 följande:

Jag hoppar också in här!

Har BIM imorgon. Och jag testade negativt för 2 dagar sedan. Igår började jag må illa och det har hållit sig under hela natten. Så nu hoppas jag på ett litet plus snart ????

Nästan samma här. BIM på onsdag och testade neg igår efter vad jag trodde var nidblödning torsdag och fredag. Sen kom lite rött igår men bara lite och inget idag... Har en jäkla huvudvärk och är väldigt trött men det är nog allt jag känner... Har bara mått lite illa med mina flickor så inte säkert jag får ngt illamående.
  • isabelle81
    Bessan91 skrev 2020-12-14 14:19:14 följande:

Man känner liksom hur ska jag orka en månad till utan pluss :( men rätt som det är gör man de ! Jaa om du googlar munkpeppar familjeliv så finns det några gamla trådar ..ja jag läste med om progresteronkräm men verkar vara omöjlig att få tag på om man inte går via läkare eller BM :/ jag kör rosenrot o munkeppar denna cykel får se ifall det hjälper =)

Jag beställde på moodmama och även kört med rosenrot fram dag 1 i cykeln. Skulle nog börja smörja efter ÄL men uppfattade det som vid + så nu hoppas jag plusset kommer! Testade neg igår på BIM -3 men hade pytte blödning (brunt) nid? Torsd och fred sen pytte (rött) igår men sen inget mer. Testet var från gyn efter min ofostriga grav så kanske inget känsligt test. Denna väntan!!
  • isabelle81
    isabelle81 skrev 2020-12-14 18:22:12 följande:

Jag beställde på moodmama och även kört med rosenrot fram dag 1 i cykeln. Skulle nog börja smörja efter ÄL men uppfattade det som vid + så nu hoppas jag plusset kommer! Testade neg igår på BIM -3 men hade pytte blödning (brunt) nid? Torsd och fred sen pytte (rött) igår men sen inget mer. Testet var från gyn efter min ofostriga grav så kanske inget känsligt test. Denna väntan!!

*från dag 1 ska det stå!
  • isabelle81

Grattis till er som plussat!! BIM för mig idag och ingen mens i sikte :) Känner ingen mensvärk men någonting annat. Jag hoppas inte det är inbillning. Hade ju pyttelite blödning torsd fred och sönd men sen inget mer. Testade neg i sönd men om implantationen skett då så är det ju inte så konstigt om hcg ej visat sig än...? HOPPAS SÅ! Såna intensiva dagar på jobb nu (jobbar inom sjukvård med covid och allt) ledig två dagar nu, så skönt :) funderar på när jag ska testa!

• isabelle81

Stort grattis till er som plussat!!! Min fl är så dryg ibland att jag ej kan göra mellanslag och då ger jag upp att skriva :(

Jag är på BIM + 1 idag. Ska jag testa?? Brukar inte ha så mkt symtom när jag är gravid men är extremt trött och huvudvärk. Tycker mina bröstvårtor är lite mörkare, mer sådana saker. Känner mig lite känslig. Det regnar lite och ingen tillgång till bil så isf får jag promenera till apoteket...

Svar på tråden BIM dec 2020