BIM dec 2020
Men sånna tips älskar man ju! Kanske är just så man ska göra? Jag har alltid varit för rädd för att ?kliva upp? för tidigt efter sex! ska absolut testa det denna gång!
Men sånna tips älskar man ju! Kanske är just så man ska göra? Jag har alltid varit för rädd för att ?kliva upp? för tidigt efter sex! ska absolut testa det denna gång!
När jag blev gravid med sonen så låg jag kvar och la kudde under rumpan, så den höjdes upp. Vet inte om det hjälpte. Men gör det hela tiden denna månad!
Jaa!! Jag har hört samma! Men följde ditt råd igår! Låg kvar ca 40 minuter!! ... Och jag måste bara få skriva av mig!! Jag skulle börja ta ÄL test idag.. och tog ett precis nu! Och får en gladgubbe? Men alltså enligt min uträkning ska jag inte ha ÄL förrän nästa helg!! Är på cykel dag 11! Har inga som helst syntom alls förutom att man kanske är lite mer sugen och nu då denna glada gubbe på testet!
Härligt! Ja nu får man ligga i! Haha. Tar bara folsyra och det ska ju inte ha någon inverkan så vet inte varför jag fick så tidigt, men idag har det dragit lite i kvinnomagen. Det är det enda syntomen jag haft och att jag då fick fast gubbe med en gång.
Ja tur man har mobilen! haha!
Jaha då gick man in i december tråden. Jag har beräknad BIM 24/12 ( vilket jävla skämt, denna julen kommer inte bli bra). Jag är 25 år och min sambo 28 år, detta blir vårt 10nde försök.
Förstår att d är frustrerande efter så många försök, men försök va positiva och som Bessan skriver försök hitta en bra o mysig stämning och njut av julen oavsett. Håller tummarna för att ni får bästa julklappen man kan få =)
De går bra men tröögt =) tiden går ju alltid så segt när man väntar in äl, och bim med för den delen!! Men börjar testa tis/ons iaf dag 10-11 som du skrev så börjar vi nog med mysa redan då vi med. Hur går de för dig?
Ah förstår de kan bli väldigt stressande ibland. Hoppas det funkar bättre såhär för er =) Min man är ganska chill och känner inte alls stressen som jag kan göra så där är det lugnt för oss. Jag testar mest för att jag inte alltid känner av ÄL och vet inte om jag kan följa appen till 100%, så vill egentligen se om/när den verkligen är.
Haha kan säga att ja inte är så chill me de utan bara min man =) ja försökte intala mig själv att de händer när de händer men för varje gång som går blir man ju mer o mer manisk. Man får helt enkelt försöka hålla de på en bra nivå o inte stressa upp sig för mkt heller. Stress påverkar ju så negativt.
Bestämt mig denna månaden att inte ha koll på ÄL med stickor så jag kör på ?känn? och via min FLO app är på cykel dag 13 och brukar får FAST gubbe på dag 15-16 men måste säga att det verkligen känns som jag har ÄL nu eller är det kanske för att man litar starkt på stickorna som man nu känner efter mer ..? Vet inte men vi får se ifall det tar sig i december bim 12/12=)