Inlägg från: giftintekul |Visa alla inlägg
  • giftintekul

Frun vill inte ha sex

TS - var i samma sits som du, 20-årigt förhållande med barn och allt, olycklig över stendött sexliv. Men fick igång frugans intresse genom förändra mig själv så jag blev lite mer spännande för henne. Det krävde mycket gymträning som gav muskler och rak hållning, bättre klädstil, ändrade frisyr samt ändrade beteende mot henne, slutade uppvakta och vara klängig. Då hände det - hon börja tända på mig och vara den som tar sexinitiativet, det har sin tur gett mig mer mod att pröva nya saker som jag inte vågat förut och det har gjort henne ännu mer tänd!

Så mitt tips är att prova att ändra dig själv, att få frun att lite magiskt ändra sig kan du nog glömma. Lycka till!

• giftintekul
    Anonym (Ida) skrev 2020-11-29 20:05:43 följande:

Klart man inte vill ha sex som tjej när man inte kan komma vaginalt samlag . Kvinnor kommer inte av sex

Har alltid en hand på frun klitoris när jag knullar henne, bakifrån är det dock lite svårt att nå så då smeker hon sig själv och det tycker jag är extra sexigt. Hon kommer alltid och alltid snabbare än jag. Har köpt en satisfier till henne som vi inte prövat än, ska bli kul.

Kan du inte bara säga till din partner att smeka klittan eller bara börja göra det själv? Det är klart att du ska komma.
Svar på tråden Frun vill inte ha sex