Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Frun vill inte ha sex

Blir så äcklad och irriterad på kvinnor som inte bryr sig om sina kära män! Tyvärr så kommer det sluta med att du knullar någon annan när du väl fått uppmärksamhet Jag själv lever idag med en man vars ex-fru inte ville ligga! Han älskade henne, men när han kom ut ur bubblan så ångrade han sig att han varit kvar utan sex. Jag knullade med honom, dagligen på jobbet för att det var så synd om honom. Och idag, 11 år senare är vi gifta.

• Anonym (Anna)

Blir så äcklad och irriterad på kvinnor som inte bryr sig om sina kära män! Tyvärr så kommer det sluta med att du knullar någon annan när du väl fått uppmärksamhet Jag själv lever idag med en man vars ex-fru inte ville ligga! Han älskade henne, men när han kom ut ur bubblan så ångrade han sig att han varit kvar utan sex. Jag knullade med honom, dagligen på jobbet för att det var så synd om honom. Och idag, 11 år senare är vi gifta.

Anonym (--) skrev 2020-11-09 23:15:15 följande:

Jag blir äcklad och irriterad på män som dig som ser kvinnor som sexobjekt.

Jag är verkligen en kvinna. Varför skulle jag vilja ljuga om det? Haha

Kvinnor kan väl också störa sig på kvinnor? Och jag pratar utifrån egen erfarenhet. Äcklad pga kvinnan som visste om vad maken sysslade med men som ändå valde att leka dum och stanna kvar. Ha sex med honom orkade hon inte! Varför ska hon då tro att hennes man ska va kvar? Trots försök, parterapi och egentid. Så ja ush för sådana kvinnor som har näsan uppe i vädret och inte kan tillfredsställa sina män! Vakna till liv gör de i efterhand. Då är det försent!
  • Anonym (Anna)

Hahah kan lova dig att ingen man skulle frivilligt leva utan sex, och när tillfället ges kommer mannen ha svårt att tacka nej! Har knullat många gifta samt många män!

Håller även med Teådåra! Skulle aldrig levt i ett förhållande utan sex? Då kan man lika gärna leva med sin bror, pappa eller killkompis?

• Anonym (Anna)
    Anonym (nöjd men bra?) skrev 2020-11-10 13:10:28 följande:

Även min fru slutade för ca 5 år att ha sexlust.... Önskar inget annat än att hon fick en älskare som väckte hennes lust igen. Stress och dåliga motionsvanor är nog det som sänkt henne. Haft svårt att ta upp diskussionen. Min medicin - Ja inte bra, men väldigt givande. Jag reser en hel del i jobb och jag har "haft ett mycket givande sexliv" vid sidan om. Helt fantastiskt med andra ord. Prövat grejer som jag inte ens gjorde med frun när vi var nyförälskade. Haft både singeltjejer i sängen och gifta kvinnor. Mår jag bra? JA, men visst har jag skuldkänslor också... Det jag noterat är dock att merparten av kvinnorna också är gifta. Inga har varit ONS utan vi har setts flera gånger, bara för en sak, SEX. Jag tror vi alla måste avdramatisera fenomenet kring otrohet och sexliv. Alla har behov av bekräftelse, alla har behov av sex. Sluta fördöma, sluta sammankoppla familjekärlek och sex. Bara för att ha trevlig naken samvaro behöver man inte kära ned sig totalt. Självklart finns känslor men på ett annat plan med de som jag haft sex. Fler borde pröva på att känna pirret i kroppen. Var rädd om er dock och skydda er!

Och till dig TS - tänk om frun är en utav de som jag varit med. Inte helt omöjligt faktiskt... Och om så är fallet, ja, vad skall man säga. Sexattraktionen avtar så klart efter sånt långt äktenskap. Inte då, se till att vara bästa vänner istället! 

Jobbar du som sourcing leader eller liknande?

Har frugan aldrig anat att du knullar utomlands?
Svar på tråden Frun vill inte ha sex