Frun vill inte ha sex
Jag skulle kunna vara din fru. Vi är dock i småbarnsåren och tror det spelar in såklart. Jag älskar min man men är verkligen hur nöjd som helst utan sex. Känner inget behov. Men för hans skull måste jag jobba för en förändring. Tänker att jag kan bidra till dig vad jag tror kan hjälpa även om vi inte är där själva...än!
Som du skriver kan en vanlig kyss göra att jag blir stressad "åh nu vill han ha sex och jag är inte sugen". Då blir det en ond cirkel för då blir jag verligen inte upphetsad när jag startar på det viset. Förklara för henne att du behöver mer närhet i vardagen med kyssar och kramar, hålla om varann. Föreslå sedan "sexförbud" så hon kan känna sig lugn i närheten. Då tror jag hon kan slappna av mer när ni är nära och bli upphetsad och själv vilja "bryta" förbudet. Har hon några erogena zoner som inte direkt kopplat till sex?Jag tex reagerat väldigt på kyssar i nacken. Då kan ni hålla om varann tex i soffan och dessa zoner får din uppmärksamhet. Lycka till. Hoppas verkligen ni (och vi) hittar en lösning.