Inlägg från: Anonym (Out of bounds) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Out of bounds)

Min fru döljer telefonen

Hon blev kåtkär i kollegan och har levt ut det i ert sexliv samt genom att prata intensivt med honom, men ändå hade hon nog en gräns låter det som. Om man bestämmer sig att vara kvar i sin relation så går sånt över med tiden men när det pågår är det som en drog, en kemisk förälskelse helt enkelt.

Sen är det klart inget roligt för dig och du har all rätt att vara lessen och förbannad över att hon döljer saker. Men jag tror helt enkelt att det är ganska vanligt i långa relationer att en förälskelse händer, om man inte är död från midjan och neråt.

Hur vet jag det? Jo för att jag är på samma ställe själv (och det är tredje gången på min långa relation) men jag tror att det börjar gå över nu.
    Jag har knappt rört vid mannen ifråga (mer än klapp på axeln) och inte tagit upp något sexuellt i samtal men jag har varit besatt i min fantasi under flera månader och jag har känt en spänning när vi är i samma rum.

Det kommer inte att bli något mer för jag väljer att låta hjärnan styra.

Så du kan antingen vara arg för att din kvinna fungerar som naturen säger till oss, eller glad för att hon verkar komma över sin kraftiga förälskelse och vill stanna med dig. En del kan inte göra det utan byter partner så fort detta händer genom hela sitt liv.

Men du ska ju utgå från dig själv- är detta din bästa partner, är er relation tillräckligt bra för att hålla livet ut, kan du lita på henne så att du mår bra efter detta? Annars får du klart ta de beslut som du anser skulle göra dig lyckligare.

Svar på tråden Min fru döljer telefonen