Fast i situationen ????
Hej
Vänder mig till er och hoppas att ngn ska lätta på min börda ???? åtminstone i ord om inget annat.
För 3 månader sen flyttade in min sambos son hos oss efter att hans mamma vill inte ta hand om han längre för att han har börjat bli jobbig. Han är 9 år gammal och de åren vi har varit tillsammans han hon vägrat han umgänge. Plötsligt ville hon inte ha han länge och vi tog han till oss att bo hos oss. Mitt liv var perfekt innan allt detta hände. Jag har uppfostrat mina egna 3 barn de är vuxna nu och hade ett perfekt liv med min sambo.
Tror inte att jag klarar av det här för hans mamma är frisk och inget fel på henne. Varför ska jag ta hand om hennes barn. Han bor på heltid hos oss.
Han är ingen vanlig grabb väldigt speciell pga hans uppfostran tidigare.
Jag är strax över 40 år och har ingen lust att ta hand om en 9 åring. Känner mig fast i en situation som jag inte vet utgång. Älskar min sambo men hur ska jag lämna allt som vi har byggt köpt tom huset i våras .
Har hela tiden en klump i magen och har börjat undvika kille för jag tål inte ens att vara med de 2 när de är tillsammans.
Hjälp!!!