• Akidoki

Blockad bonusmamma? Anmäla?

Anonym (Tessan) skrev 2020-10-29 18:48:31 följande:

Fast när jag frågar tex ?varför har du inte haft mobilen ett par dagar när jag ringt? och hon skriver att ?jag skötte inte mina sysslor så jag fick mobilförbud? är det väl klart jag frågar och undrar över det. Och peppar bonusen att ?säg till mamma annars anmäler jag detta?.

Mamman är helt sjuk att bestraffa på det sättet. Dessutom gällande saker jag köpt för mina pengar just för att kunna nå bonusdottern.

Du är inte vårdnadshavare.

Du kan inte förvänta dig att mamman ska väga in dina åsikter när hon uppfostrar sina barn.

Ta tag i den där värdelösa snubben du har istället.
  • Akidoki
    Anonym (Tessan) skrev 2020-11-03 00:30:40 följande:

Nu i helgen var blockeringen tydligen borta. Skrivit med bonusen några gånger per dag bara.

Hon får tydligen inte alls ha telefonen... sedan såg jag att hon var online ändå vid 22:30 så skrev och frågade om hon var vaken. Misstänker att det var mamman som var inne och kollade upp dotterns Messenger gör vips var jag blockad igen.

Kommer att anmäla mamman imorgon, både för stöld och att dottern inte verkar ha det bra alls tyvärr.

Hur har du kunnat skriva med henne om hon inte alls har haft tillgång till telefonen?

Tramstråd.
  • Akidoki
    Anonym (Jösses) skrev 2020-11-03 06:52:00 följande:

Jag gissade på att dottern skrev på messenger från datorn.

Varför skulle du gissa det?

Verkar långsökt.
  • Akidoki
    Anonym (Jösses) skrev 2020-11-03 07:00:07 följande:

För att dottern inte bara har mobilen som ts har gett utan även en dator som hon får använda ibland och för att konversationen mellan dottern och "pappans" nya tant sker på messenger som man kan använda var som helst.

Som sagt.

Tramstråd.
Svar på tråden Blockad bonusmamma? Anmäla?