Inlägg från: Anonym (Jösses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jösses)

Blockad bonusmamma? Anmäla?

Anonym (Tessan) skrev 2020-11-03 00:30:40 följande:

Nu i helgen var blockeringen tydligen borta. Skrivit med bonusen några gånger per dag bara.

Hon får tydligen inte alls ha telefonen... sedan såg jag att hon var online ändå vid 22:30 så skrev och frågade om hon var vaken. Misstänker att det var mamman som var inne och kollade upp dotterns Messenger gör vips var jag blockad igen.

Kommer att anmäla mamman imorgon, både för stöld och att dottern inte verkar ha det bra alls tyvärr.

Det är väldigt svårt att ta detta på allvar.

Stöld? Vad har mamman stulit från dig? Vart ska du anmäla?

På vilket sätt verkar dottern inte ha det bra? Bortsett från att hon har en frånvarande pappa som totalt skiter i henne som lever med en gränslös tant som måste blockas från att trakassera sönder henne?!

Jag hoppas verkligen att du och din gubbe har några egna ungar!

Nu tycker jag att du ska lämna den där familjen ifred från dig och dina galenskaper!
  • Anonym (Jösses)
    Akidoki skrev 2020-11-03 06:48:28 följande:

Hur har du kunnat skriva med henne om hon inte alls har haft tillgång till telefonen?

Tramstråd.

Jag gissade på att dottern skrev på messenger från datorn.
  • Anonym (Jösses)
    Akidoki skrev 2020-11-03 06:56:03 följande:

Varför skulle du gissa det?

Verkar långsökt.

För att dottern inte bara har mobilen som ts har gett utan även en dator som hon får använda ibland och för att konversationen mellan dottern och "pappans" nya tant sker på messenger som man kan använda var som helst.
  • Anonym (Jösses)
    Akidoki skrev 2020-11-03 08:08:36 följande:

Som sagt.

Tramstråd.

Håller med, som jag också skrivit.
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Tessan) skrev 2020-11-03 18:27:02 följande:

Suck, ganska direkt efter jag socanmält så blir jag blockad överallt och fick ett argt telefonsamtal av biomamman. Kommer dock inte att ge mig

Vad exakt har du socanmält? Vad sa mamman när hon ringde? Vad menar du med blockad överallt, var mer än dotterns telefon är du blockad?

Detta liknar mer och mer bara trams, vilket såklart bara är bra.
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Tessan) skrev 2020-11-03 18:42:41 följande:

Att hon inte verkar må bra bonusen och att hon inte får ha sina saker

Vad vet du om hur hon mår? Du träffar och umgås knappt med henne, inget umgänge och pratar knappt med henne.

OM detta skulle vara sant så är du direkt livsfarlig och igen så hoppas jag VERKLIGEN att du inte har egna ungar!!!

Istället för att bråka med mamman (som enligt min mening inte gjort något fel, tvärtom försöker hon på alla sätt skydda sin dotter mot galningar som dig) borde du bråka med din genomusla odåga till man som skiter i sin unge!!!

Förhoppningsvis ser soc detta snabbt och startar utredning på din eventuella familj/barn.
Svar på tråden Blockad bonusmamma? Anmäla?