• Swarls

Blockad bonusmamma? Anmäla?

Det är ju till 100% i dig problemet ligger, sluta försöka tävla med hennes mamma om vem som kan vara bästa mamman, du kommer aldrig vara något annat än pappas tjej/fru, separerar ni är du luft värd för barnet inom ett par månader.

Det här var en av de mest osmakliga ?bonusmamma? historierna jag hört. Tror du själv att barnet ser dig som en bonus i sitt liv, speciellt med tanke på hur du hotar deras mamma.

• Swarls
    Anonym (Tessan) skrev 2020-10-29 18:23:40 följande:

Enligt bonusdottern tycker mamman att jag snokar för mycket. Men det är ju för att jag är orörlig, dessutom är det ju stöld att sätta restriktioner kring något jag köpt för att bonusdottern skall använda. Hon har ju fått den för att använda, hon är 14 trots allt och inte 4

Så om du köpt knark åt henne så ska minsann inte hennes riktiga (och enda) föräldrar inte få begränsa hennes användande?

Att du skriver ?jag har en bonusdotter? och kallar dig själv ?bonusmamma? och köper telefoner och grejer åt ett barn du inte har någon som helst band till är oroväckande...

Skaffa egna barn och sluta sabotera andra familjer.
  • Swarls
    Anonym (Tessan) skrev 2020-10-30 16:43:35 följande:
    För att jag är engagerad i mitt bonusbarn? Då finns det många att anmäla.
    Du har inget bonusbarn, du har en man som har barn och du har inget som helst band till det barnet, så låt det vara ifred. 
Svar på tråden Blockad bonusmamma? Anmäla?