Inlägg från: Anonym (heppp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (heppp)

vad håller han på med ?

alltså det slog mig plötsligt att här står jag och lagar mat åt en som fuckings gjort mig så illa, ljugit för mig, varit otrogen och fortsätter behandla mig som om jag vore nån jävla hushållerska.

Ni kanju gissa var maten hamnade nånstans.

• Anonym (heppp)
    Anonym (jaha) skrev 2020-11-02 15:17:55 följande:

Nja, det är skillnad på att tvinga sig själv till att hämnas bara för att, och att hämnas för att man känner att man behöver det. Jag ser inget som helst fel i att varken känna att du vill hämnas eller hämnas OM det är vad du känner att du mår bra av, inom rimliga gränser såklart.

Det finns ingen som helst anledning att hålla tillbaka och hålla inne känslor mot en person som själv inte beter sig vuxet. "bete sig vuxet" försvann ur ekvationen i samma sekund han började bete sig som en idiot. Vuxet beteende funkar bara när båda gör det, det fungerar inte när bara den ena beter sig vuxet och den andra inte gör det. Det bästa man kan göra då (om man inte vill ge tillbaka) är att komma så långt ifrån personen man bara kan och så snabbt man kan.

Jag villju såklart som jag skrivit tidigare, att han också ska känna att livet tagit slut. Men jag vet inte vad som biter på han där, eftersom han gjort som han gjort och fortsätter göra som han gör. Vet inte om nånting kommer göra ont och såra honom längre och orkar inte spekulera och tänka på det heller.
  • Anonym (heppp)
    Anonym (jaha) skrev 2020-11-02 15:52:56 följande:

Fast det där är ju bara rent önsketänkande. Någonstans inom dig förstår du väl ändå att det inte kommer bli så. För om han hade känt så så hade han ju inte agerat som han gjort och fortsatta agera som han gör nu. Faktum är att han helt enkelt varken älskar dig eller respekterar dig och därför är det liksom ganska omöjligt att han ska känna att "livet tagit slut" för du är inte lika mycket värd för honom som han är för dig.

Glöm inte att han haft lång tid på sig att fjärma sig känslomässigt från dig. Den processen kanske tom började innan han träffade sin nya flamma. För dig är detta nytt och din process började iom att du fick reda på det, för honom började den för länge sen.

För dig är det som att livet tagit slut, för honom är det trasportträcka tills du dragit så han kan fokusera på sin nya flamma. Och den vill han så klart ska bli så smärtfri och smidig som möjligt för hans del.

Jaa, han får ha det så fint han. Hoppas han också blir bedragen en dag.
  • Anonym (heppp)

Nu känner jag att le grande finalen kom, toppennnnnn av allt verkligen. Han började STORTJUTA ikväll och sa han inte vågat säga att han egentlig varit tvungen att åka tillbaka på jobbuppdrag till den staden där hon kärringen bor. Och att han känner att hans liv stoppat upp pga av mig för han egentligen velat besöka henne och hennes barn..............

Och då blev jag såklart ledsen och SKITARG och gick upp och la mig. Då kom han efter och frågade om jag ville att han skulle komma och lägga sig med mig så vi kunde se på nån serie i sängen ???-??-?-?-??-!!!!!!!!?????????!!!!!!!! Naken !-!-?/?.!!!!!!!!!!!!!!!! bbbb

ok. Nu. Nu är jag färdig.

• Anonym (heppp)

Vet snart inte om han är på riktigt eller inte.

• Anonym (heppp)
    Anonym (ooo) skrev 2020-11-02 21:48:49 följande:

Men ni sover väl inte ff i samma rum? Han sover väl på nån trist soffa, hoppas jag? 

Ingen trött soffa men på gästrummet.
  • Anonym (heppp)

ok. en liten update.

jag flyttade fredag morgon - han anade ingenting , han hade dessvärre hemmakontor så fick inte gjort det i smyg när han var på jobbet.

Han fick HELT panik. Grät och grät och grät

?vi tar dethär i babysteps, du behöver ju inte flytta redan idag fast du fått ta över,dethär känns inte rätt, vet inte vad jag tänkt,hur kan jag hjälpa till, vad kan jag göra, du kommer väl hem efter du flyttat, jag vill inte vara ensam i helgen, kom hem och sov, allting minner om oss två, har tänkt så mycket på oss, jag hämtar dig senare, vad ska vi äta i helgen, vad ska vi handla, vad ska vi göra?

OSV OSV OSV. Trodde han skulle gå på en smäll men redan samma dag var oväntat. Han kom också på dörren fredag kväll och grät. Sa de samma sakerna och bönade och bad om att jag skulle komma ?hem? och sova.

SUCK.

• Anonym (heppp)

Tog med absolut allt jag kunde. Soffan, matbordet och hans gamla säng blev kvar ???? och det jag inte ville ha kastade jag.

• Anonym (heppp)

Jag har redan fått pengarna för huset på kontot för ett par veckor sen . Möblerna och grejerna är jag inte rädd för, ska han börja kriga för några kaffekoppar och glas så får han gärna göra det för min del.

Men han ger sig inte, varför kan han bara inte lämna mig ifred.

Bjöd mig på middag hos hans mamma och pappa i helgen också på toppen av allt.

Slutar inte skicka såna vardagsliga meddelanden på messenger( insta och hans nr har jag blockerat men måste ha kontakt nånstans pga av hundarna i framtiden)

«ska jag hämta dig, vill du äta nånting, vill du följa med på ikea, behöver du hjälp med tv/internet, behöver du hjälp med elavtal

så kan jag fixa ett bra åt dig,byta lampor, sätta upp speglar»

OSV.

Tycker det är jättesvårt, eftersom jag fortsatt känner som jag gör.

Men har varit på två dejter i helgen och imorrn kommer en kille på kaffe. Kanske jag måste hinta om nånting sånt för att han ska förstå ?

• Anonym (heppp)
    Anonym (P) skrev 2020-11-18 22:02:48 följande:

Du kanske måste göra det så han fattar.

Varför springer han inte iväg till den andra tanten som han var så ledsen för att han inte kunde träffa eftersom du stod mitt i vägen?

Nu är det ju inget som hindrar honom, han är singel och träffar henne så mycket han vill.

Konstiga karlar...

ja precis! nu har han bott ensam snart en vecka och snart inne på andra helgen, varför drar han inte bara till henne nu när jag inte står i vägen för honom? Det gjorde han två veckor sen(helgen innan jag flytta) , åkte till henne tors-söndag och berättade det för mig medans jag fick sitta i hans hus. Bara att göra det tycker jag är helt sjukt.

Då kände jag VERKLIGEN att nu, nu är det slut på att vara snäll från min sida.
  • Anonym (heppp)

Han ger sig inte heller så dethär blev svårare än jag trodde.

Men det är bara för att han är egoistisk och vill ha det så bekvämt som möjligt så jag står på mitt.

• Anonym (heppp)

Han ger sig inte med att ta kontakt, alla möjliga saker, allt från om vi ska gå promenad ihop till om jag vill sova över, om jag vill vara med att byta däck, att han köpt nya handdukar och blommor, vemfan bryr sig? Han har tagit kontakt VARJE dag efter jag flyttade ut. VARJE dag.

Och igår släppte jag in honom för första gången för jag tänkte jag skulle utnyttja honom till att köra skräp med hundbilen eftersom jag har så mycket efter alla nya möbler . Och då tog han sig så till rätta och försökte att jag skulle ligga brevid honom i soffan och försökte börja ta i mig för att ligga. Och det skrämmer mig att han är så känslokall och bara hans egna behov är i fokus och jag klarar det inte. Jag kommer inte klara av att kunna vara någon slags kompis med han här - inte nu och inte i framtiden.

Det slutade med att jag blev arg och inget skräp blev kört.

Oså inte många timmar efter ?hur är nya sängen?? sov så gott?

asså...

• Anonym (heppp)

Har faktiskt ignorerat 98% av alla hans meddelanden, svarat på dom om promenad och sagt att jag kan komma dit och hämta hundarna med en kompis för att gå promenad så han inte ska bli med. Och är oftast där redan innan han vaknar på morgonen så han inte ens ser oss. Läser dom men svarar inte, vad ska jag liksom svara på när han säger att han köpt blommor och handdukar ? intresserar mig inte.

• Anonym (heppp)

Neeej har tänkt köpa mig nånting till vårens/sommaren. Oavsett om det blir hus eller lägenhet ska hundarna med mig. Fick bra med egenkapital av honom, men var lite surt att gå 50 000 back för att jag var tvungen att flytta. Kan man skicka alla kvitton till honom? haha

Får jag bara berätta en sak... Han var ju här i tisdags och försökte med både det ena och det andra, fortsatte med sin skit i onsdags på meddelanden. Men igår kom inte ett enda meddelande och tänkte inte mer på det . Och nu när jag och en tinderdejt (han satt i bilen nere vid brevlådan så var inte så att jag skulle visa upp honom) skulle åka upp och hämta hundarna var varken hundarna eller han hemma. Frågade då om hundarna var nere hos hans mamma och pappa, då svarade han «vi är inte hemma förrän sent ikväll :/? Skickar först sympatiska emojis, oså tror jag 99% att har han är hos kärringen och tatt med sig hundarna, det är skitsamma men så frågade han om jag ville bli med han och shoppa imorrn? ööööhhhhhhhhhhh. Så , han var här i tisdags, åkte till henne i onsdags, kommer hem ikväll och ska ha mig imorrn. JESUSSSSSSSS. Detta bekräftar det bara ännu mer att han inte är en normal människa emotionellt, eller på några andra plan heller.

• Anonym (heppp)
    Lione81 skrev 2020-12-03 07:27:09 följande:

Hur går det TS?

Det är det samma. Han var hos hon kärringen i fyra dar och kom rakt på min dörr. Ville dra ut och äta på resturang, dricka vin, hänga, lämnade en jävla egengjord julkalender på min dörr för ett par dar sen. Idag ville han gå promenad och äta ihop, antagligen för hans eget samvete för jag antar att han ska bort till henne i helgen. Det spelar ingen roll längre, han får inget gensvar med mindre han kommer på dörren för då måste jag ju öppna. Jag har varit i huset och gått promenad med hundarna utan att prata med honom. Det är svårt. Hur arg och sårad jag än är så är det SKITSVÅRT. Det måste jag erkänna.
  • Anonym (heppp)

[quote=80803710][quote-nick]Anonym (ooo) skrev 2020-12-03 20:56:19 följande:[/quote-nick]Du måste inte alls öppna! Låt honom stå där och ringa på. Se till att det är låst så att han inte kan öppna själv. 

Och sen är jag nyfiken på vad du gjorde med julkalendern. Du tog väl inte in den? Varje sådan sak ger honom något litet hopp om att du iaf inte stänger ute honom helt. [/quote

Jag tog in den för den hängde på dörren men har inte gett något som helst gensvar på det. Tänker inte öppna heller. Kanske kan lämna tillbaka den när ska upp dit nästa gång?

• Anonym (heppp)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-12-03 21:38:40 följande:

Släng den. Frågar han kan du informera honom om det också.

haha hela skiten är så JÄVLA SPECIELL bara. Ibland tror jag att lever i en dålig komedi.
  • Anonym (heppp)

Och där kom det - tre dagar sen.

Han har insett att det är mig han vill leva med, han klarar inte dela vardagen, huset,hundarna och allt som är vårat med nån annan, jag ska nu bli prio 1. Det är slut med hon andra. Han vill ha egna barn, det funkar inte med någon annans. MEN, han gillar känslan att känna att han är ensam, vill inte hoppa ut i något romantiskt förhållande just nu för det har han inte överskott till, han måste VERKLIGEN få veta att jag kommer kunna leva med en som sårat mig så och inte minst viktigast att HAN kommer kunna leva med mig efter allt han gjort.

det är bara han han han han han han han han han han han, fyfan nånting som växt under dessa 4 månader så är det iallafall hans jävla ego. Fyfan för en äcklig kille.

• Anonym (heppp)

Och där kom det - tre dagar sen.

Han har insett att det är mig han vill leva med, han klarar inte dela vardagen, huset,hundarna och allt som är vårat med nån annan, jag ska nu bli prio 1. Det är slut med hon andra. Han vill ha egna barn, det funkar inte med någon annans. MEN, han gillar känslan att känna att han är ensam, vill inte hoppa ut i något romantiskt förhållande just nu för det har han inte överskott till, han måste VERKLIGEN få veta att jag kommer kunna leva med en som sårat mig så och inte minst viktigast att HAN kommer kunna leva med mig efter allt han gjort.

det är bara han han han han han han han han han han han, fyfan nånting som växt under dessa 4 månader så är det iallafall hans jävla ego. Fyfan för en äcklig kille.

• Anonym (heppp)
    Anonym (ooo) skrev 2020-12-23 15:39:51 följande:

Jag har undrat hur du har det TS. Jag hoppas att du inte håller på och diskuterar detta med honom. Varje liten uppmärksamhet från dig kommer göra att han hoppas.

ah det går egentligen helt förjävligt. Han klarar inte ge släpp och inte jag heller. Helt sjuka grejer vi håller på med, jag har aldrig nånsin i mitt liv hört om några andra som håller på

såhär när dom gjort slut och flyttat ifrån varandra. Det han håller på med och det jag tillåter honom att hålla på med. Min kropp och själ orkar snart inte mer så det måste ju få ett slut.
Svar på tråden vad håller han på med ?