vad håller han på med ?
Jag tror det blir en bra wakeup-call när du verkligen flyttar ut och han inser att du är borta. Men då ska du verkligen klippa helt ett tag - inga sleepovers och inget komma och hjälpa varandra med något alls. Tills du flyttat ut kan ni väl skeda och mysa - om du själv vill det. Men den dagen du flyttar ut så är det SLUT. Ni ska inte övergå till att bli särbos eller KK. Jag tror han börjar ångra sig men för att verkligheten ska sjunka in så måste du visa att du är självständig och klarar dig utan honom. Om du vill göra honom svartsjuk och vet att han läser din mail kan du roa dig med att skicka mail till dig själv från en fejkadress från en kille, låtsas att ni jobbar ihop eller träffats nånstans och att han visar dig intresse. Jag tror din kille tar dig för given och tror att du alltid kommer att finnas tillgänglig för honom oavsett om ni bor ihop eller ej. Ta honom ur den villfarelsen. Han låter väldigt omogen för övrigt.
Jag vill inget hellre än att göra honom svartsjuk , men det med mailen blir för obvious. Är osäker på om han ens bryr sig. Men ska tilläggas att han hade läst min mail igår igen - trots att jag sagt att jag ska flytta och visat vart. Är det nåt slags kontrollbehov ? Jag har fått ett datum för flytten men har inte tänkt säga det till honom, utan flytta när han är på jobbet.