Lyckelina skrev 2020-10-24 19:34:00 följande:
Tack Okey, är de bra? Hade ringt två, en på Gustav Adofs torg 4 och så de vid Södervärn där banken ligger ( kan inte deras namn). Usch jag hoppas att de drar tillbaka detta, av flera skäl, de har inte ens pratat med mig om det! Tror inte man får göra så. Synd det inte finns sakkunninga här, eller är det ett annat forum kanske? Har haft svårt klurar ut hur sidan funkar ...
Oj nej, det jag menade är alltså att det är dom som jag är missnöjd med! Som tycker jag ska söka jobb på Burger King. Jag har fått ett schema som ser ut som det är som till ett lågstadiebarn. Jag är 35 och har haft en massa olika jobb och skrivit massa ansökningar, jag är utbildad inom kommunikation bla, men fick ändå en mall på ett kasst, pinsamt dåligt personligt brev som coachen tyckte jag skulle inspireras av. :( Jag upplevde att hon inte lyssnade ett skit på mig, tyvärr. Hon frågade ingenting om min utbildning eller nåt.
Jag tror det är svårt för dig att få konkreta svar här, du får ringa din arbetsförmedlare på måndag. Obs, ring tidigt, jag satt nästan 1,5 timme i telefonkö.