• S23

Orosanmälan

Ts spela in dina samtal med soc så att bevis finns på vad de sagt.

Utöver det. Varför ska mamman ha barnet på förskola när hon är ledig och vill ha barnet hemma. Och vad innebär att hon sabbar rutiner? Måste barnet verkligen äta på samma tider? Läggtider kan jag förstå att man vill hålla på, men att diffa på en timme får du nog ändå acceptera

• S23
    Acke76 skrev 2020-10-28 23:14:09 följande:

Hon har väl inte skött sina åtaganden mot fsk med barnet antar jag. Fsk har nu infört som regel att barnet ska vara där ÄVEN då mamman inte jobbar,det är inget de gör bara sådär så det finns nog mer hos mamman hon inte skött med barnet som hon ska.

Hon har nu påstått felaktiga saker om mig till soc. Det är ju vanligt att göra som hämnd. Ord står mot ord fast jag har bildbevis att hon skickat porr till mig med barnet inblandat.

Låter fruktansvärt märkligt att förskolan skulle kunna beställa det. Hon har inga åtaganden mot förskolan. Inget säger att barnet måste vara där.

Hon kanske missköter sig på annat sätt, men detta är inget du kan attackera.

Hippas det löser för dig och barnet till det bästa. Och sol sagt. Pela in allt med både mamman och soc
Svar på tråden Orosanmälan