Orosanmälan
Om en person står och bråkar och skriker på en fsk är det klart man ringer polisen till slut, men förhoppningsvis hinner väl fsk också ringa ts och förklara att hon är där så han måste ta sig dit.
Om en person står och bråkar och skriker på en fsk är det klart man ringer polisen till slut, men förhoppningsvis hinner väl fsk också ringa ts och förklara att hon är där så han måste ta sig dit.
Idag kom orosanmälan från fsk pga dålig närvaro för barnet. Förra veckan va barnet där 2 dagar pga hon var förkyld. Veckan innan Det var barnet hemma hos mamman hela veckan och jag vet inte varför.
Idag valde jag på soc. inrådan att ha barnet hemma hos mig,imorgon lämnar jag på fsk igen.
Vilken soppa!!
1 barnet är knappt där då mamman valt att jobba natt
med väldigt skeva nätter,1 natt/veckan och hennes näata vecka kanske 2 nätter/vecka. Veckan därpå jobbar hon helg så då får barnet inte alls va på dagis.
Dessutom bryr hon sig inte om läggtider/mattider och såna viktiga saker/rutiner. Jag får ett helvete med det på min vecka när jag måste hålla rutiner pga fsk.
2 regelbundenhet för så små barn är oerhört viktigt.
3 min vecka alltid dagis Mån-Fre.
Hon "vill" jobba natt,hon "vill" bo 4,5 mil från fsk. Hon vill inte ändra ett skit så det blir bättre för hennes barn.
Hon har väl inte skött sina åtaganden mot fsk med barnet antar jag. Fsk har nu infört som regel att barnet ska vara där ÄVEN då mamman inte jobbar,det är inget de gör bara sådär så det finns nog mer hos mamman hon inte skött med barnet som hon ska.
Hon har nu påstått felaktiga saker om mig till soc. Det är ju vanligt att göra som hämnd. Ord står mot ord fast jag har bildbevis att hon skickat porr till mig med barnet inblandat.