Vår letrozol resa- följas åt?
Har bim imorgon eller tisdag, har dock haft väldigt sparsamma bruna flytningar i typ 3 dagar men mensen kommer aldrig igång ordentligt... så irriterande, vill bara köra på nu!
Har bim imorgon eller tisdag, har dock haft väldigt sparsamma bruna flytningar i typ 3 dagar men mensen kommer aldrig igång ordentligt... så irriterande, vill bara köra på nu!
Det låter ju jättebra! Lycka till, jag håller tummarna för dig.
Hej!!
Imoron är ja på cd 14 !! Exakt 7 dagar sen jag tog sista tabl letrozol singel ( min första kur) ja undrar när visar ägglossningstestet positivt ! Testa igår o idag men d blev inget !!
Är nån mer i samma sitts
Hur går det för dig? Visst ska du också på VUL här i dagarna?
Hej !!
Jag va på VUL imorse (cd14) o d visade sig att ja har ett ägg som är nästan 17 mm stor o slemhinnan är treskicktad på 6 mm.. har nån el har haft samma!!
Ska ägget o slemhinnan växa parallellt eller d spelar ingen roll??
Gynläkaren sa att vi kan ha samlag varannan dag o inte bry oss om ägglossningstestet !!
Är orolig men va kan man göra
Hej!
Hoppar in i denna tråd också :) Inne på andra dagen med letrozol. Har försökt få syskon i 8 månader utan resultat. Fick dubbelkur direkt - undrar varför?
Har inte PCO men misstänker själv att mina ägg kanske inte mognar tillräckligt innan ÄL så hoppas detta kan hjälpa.
Har blivit gravid mhja letrozol en gång tidigare på första kursen, men det slutade i missfall, sedan blev jag spontant gravid med sonen några månader senare. Men har därför lite förhoppningar på att detta ska funka :)
Så spännande att följa andra också. Vad har ni för bakgrund och varför letrozol? Hur många kurer har ni tagit?
Japp mensen kom igår eftermiddag äntligen. Så imorgon börjar jag med letrozole, såg dock på vår kliniks hemsida att de minskar ner på all verksamhet där pga att personalen behövs på covidmottagning istället... skulle vara så pissigt om allt blir satt på paus :( de ska ringa i eftermiddag så får vi se vad de säger...
Jaha oj då är vi i samma situation!! Vilken Cd är du nu ??
Nej, man är inte direkt sugen på att vänta. Jag fick nästan panik när kliniken ringde och sa att min gynekolog är sjuk och att jag eventuellt behöver vänta på nästa cykel. Som tur är blev jag inbokad hos en annan gynekolog.
Jag är dessutom 38, så jag har åldern emot mig.
Haha ja så kände jag också! Men som tur var så fortsätter de med all behandling förutom vissa ivf och där är vi ju inte än, så det känns bra! :) hur går det för dig?