Sola13 skrev 2021-08-05 13:07:58 följande:
Är helt med dig, är väldigt besviken även om jag förstod att det troligtvis inte hade tagit sig, så har man ändå det lilla hoppet kvar och det gör så ont att läsa ?inte gravid?. Denna cykeln var väldigt kort hos mig, mensen kom nu, bara 12 dagar efter positivt äl-test och 10 dagar efter äl enl Nc (hela cykeln 26 dagar).. så så pass tidigt att jag inte hann testa, på gott och ont.. blir ny omgång letrozol fr o m lördag då! Förhoppningsvis växer ett ägg fint, då kommer jag troligtvis ha äl när vi är iväg på bröllopsresa, vilken dröm det hade varit att bli gravid då!
Sola13 skrev 2021-08-05 13:01:30 följande:
Ja, det känns ju verkligen som att något inte är rätt när man får det.. frustrerande nu på sommaren när man själv har extra tid att tänka och alla frågor poppar upp, att man inte kan få träffa sin gyn och prata om det!
Jag tänkte be om att få ta blodprov för följande nu så fort min mens sätter igång. Har bokat tid för telefonsamtal med gyn imorgon och ska be om att få ta dessa tester TSH, FSH, AMH, LH och prolaktin,östradiol , testosteron
SHBG, TSH & T4 samt blodstatus. Bara för att kolla en till gång så att allt står rätt till. Har tagit dessa prover tidigare men aldrig på rätt cykeldag. Ska ta dem mellan cykeldag 2-4.