Vår letrozol resa- följas åt?
Tack :) hur långt gången är du nu? Varit på något ultraljud ännu?
Tack :) hur långt gången är du nu? Varit på något ultraljud ännu?
Jag hade ont i ena äggstocken när jag var gravid och de var bara själva gulkroppscystan jag kände av (den som ger näring fram till moderkakan tar över). Så kanske kan vara de :).
Kul! Jag har fått tid för ett tidigt också den 10/3. Tror jag fick extra tidigt denna gången pga mitt MA på förra. Vet typ inte hur långt gången jag ska räkna att jag är för fick ju inte ÄL förrän dag 22, haha så får gissa ihop nått. Skulle tro nånstans i vecka 4 :)
Det kommer säkert gå jättebra! Skönt o få kollat så snart som möjligt ju :)
Idag hände i stort sätt ingenting. Tittade om någon blödning var på gång och gjorde ett nytt ultraljud. Fått en remiss till kvinnokliniken imorgon så ska jag få tabletter då, så får dom bedöma om jag kan göra det hemma eller om jag måste vara kvar där.
Ja, det känns skönt, vågar inte riktigt glädjas innan dess. Inte vad jag vet just nu. Tror inte de börjar med sånt förrän man eventuellt haft fler missfall. Eftersom så pass många av alla graviditeter faktiskt slutar i missfall så tror jag man hittills anser att mitt var fullt normalt, hur jobbigt det än är för en själv :(
Fått diagnosen PSCO nu. Fick ta Mifepristone på plats och nu måste jag vänta 48 timmar. Så på söndagmorgon får jag ta Cytotec, fått med mig 6 tabletter hem men ska börja med 4 stycken.
Min klinik ville sen att jag skulle höra av mig när jag slutade blöda så jag kan få komma på en undersökning att allt är ute. Kvinnokliniken idag ville att jag skulle ta ett graviditetstest om 4 veckor för att se att det var negativt
Hej!
Jag börjar med letrozol om ett par dagar. Första gången för oss då vi är oförklarligt barnlösa.
Vet ni om letrozol gör er slemhinna tunnare eller tjockare?
Jag har haft lite problem med tunn slemhinna sedan vår medicinska abort för 1 år sedan.
Hej :) hur går det för er allihop?
Lycka till på ultraljudet imorgon Marimardi! Håller tummarna att allt ser fint ut :)
Åh vad härligt att höra!! :) stort grattis <3
Hur funderar ni kring allt med att berätta för nära o kära? Så olika hur tidigt eller sent man vill berätta :)
Håll tummarna för mig på onsdag, hoppas SÅ få se ett hjärta slå denna gången. På onsdag bör jag vara någonstans i mitten eller slutet på v7 så det borde vara fullt möjligt. Får jag åtminstone se det så tror jag att jag kan börja glädjas lite. Så himla rädd för missfall igen :(
Wow! Grattis! Det är så magiskt med det där lilla hjärtat.