Anonym (Anna) skrev 2021-07-23 11:05:05 följande:
Håller tummarna med dig!! Vilket län tillhör du?
Ja det är jättedåligt, men min läkare är tyvärr väldigt kort och otrevlig överlag, så ska se om jag kan få byta då kliniken öppnar igen.
Är på cd 22 idag och fortfarande väldigt svaga streck på äl-testen och tappen är stängd och hård :( Ja exakt, men vågar inte höja dosen utan att de gör VUL för är redan orolig för att bli överstimulerad.
Frågan är om jag ska börja om med provera och testa dubbel letrozol igen, eller om jag bara ska vänta och se om det tillslut släpper något.. har tappat tålamodet och känner mig så himla nere över att det inte fungerar.
ag bor i Skåne, du då? Tycker absolut att du ska byta om du inte känner att du blir hörd! Och håller med, man vågar inte höja själv, därför man vill veta om dubbeldos fungerar eller ej..
Jag hade inte gett upp hoppet än, de två cyklarna för mig som fungerade bra hade jag ca 29 dagar långa, men hade även en som var på ca 40 dagar, då det växte långsamt.. blev också väldigt frustrerad då, det är påfrestande att behöva vänta, särskilt när man inte kan få svar genom vul på om det är något som ser ut att ta sig! Men du ska självklart göra det som känns bäst!