Sola13 skrev 2021-07-23 10:39:01 följande:
Blinkande smiley idag igen, håller tummarna för en fast smiley i helgen!
Vad dåligt att de beter sig så! Jag har i våras fått gå på VUL och kolla progesteron, två cykler fungerade det (på så vis att det blev ägglossning, att vi först såg ett stort ägg på vul som sedan bekräftades att det släppt genom prog-test) och därför sa hon att jag kunde fortsätta själv med dubbeldos nu under sommaren om jag ville.
Vilken cd är du på nu? Hoppas på en äl för dig inom kort! Om inte dubbeldos fungerar vill man ju gärna testa trippeldos, tänker jag?
Håller tummarna med dig!! Vilket län tillhör du?
Ja det är jättedåligt, men min läkare är tyvärr väldigt kort och otrevlig överlag, så ska se om jag kan få byta då kliniken öppnar igen.
Är på cd 22 idag och fortfarande väldigt svaga streck på äl-testen och tappen är stängd och hård :( Ja exakt, men vågar inte höja dosen utan att de gör VUL för är redan orolig för att bli överstimulerad.
Frågan är om jag ska börja om med provera och testa dubbel letrozol igen, eller om jag bara ska vänta och se om det tillslut släpper något.. har tappat tålamodet och känner mig så himla nere över att det inte fungerar.