• Paganini

Oskulder. Vem tycker du ska tryckas ner mest

Har bara berättat här på FL att jag är oskuld och visst finns det en del kvinnor som varit hånande eller i alla fall gjort sitt bästa för att förklara hur osexigt eller omanligt det är. Men det finns andra kvinnor som varit stöttande också och ett par som PM:at för att komma med tips eller eller stötta.

• Paganini
    Anonym (haahaa) skrev 2020-10-21 17:09:58 följande:
    Är din erfarenhet att de flesta kvinnor ser ner på män med noll eller liten erfarenhet, eller är de flesta kvinnor stöttande/förstående?
    De flesta kvinnor har ju inte sagt något alls så jag kan omöjligt gissa hur representattiva de som stöttat eller hånat är.
  • Paganini
    Anonym (haahaa) skrev 2020-10-21 17:20:41 följande:
    Min erfarenhet är att de kvinnor som jag pratade med var inte stöttande eller förstående.
    Jag har ingen anledning att betvivla vad du säger. Jag har aldrig pratat med kvinnor om att jag är oskuld IRL utan har bara nämnt det här i trådar på FL och fått som sagt både hån och stöttning.
  • Paganini
    Anonym (haahaa) skrev 2020-10-22 08:02:13 följande:

En fråga till.

Jag uppmanar alla manliga oskulder att ljuga. Om kvinnan får veta att han är oskuld så blir det inget ligga.
    Kan du som kvinna förstå män varför de inte vill/bör vara ärliga med att de är oskulder?

Jag skulle nog inte ljuga om det men jag kommer aldrig att säga att jag är oskuld om jag väl lyckas hitta en kvinna någon gång. Tyvärr, för det skulle ta bort en stor press om man kunde tala om det innan.
Svar på tråden Oskulder. Vem tycker du ska tryckas ner mest