LyCKa55 skrev 2021-01-17 21:10:43 följande:
Tufft! Jag har ju också haft corona men här var det bara jag som blev sjuk o de andra klarade sig, vad vi vet. Skönt att ni är friska nu!
Jag gick in i v.17 idag:) Här syns ju magen rätt mycket ioch med att de är 3:e barnet också.
Nu mår jag rätt bra. Lite rester av covid fortfarande med tyngre andning ibland o hosta till o från.
Mitt illamående har hållt i sig men börjar bli bättre tror jag.
Längtar till RUL men jag fick så sen tid där. V.21(20+0)
Va skönt att de andra klarade sig! För min del är de bara lite snuva kvar samt att jag inte känner smak och lukt (men som sagt smidigt nu att byta blöja när man inte känner doften, tur vår dotter säger till när hon bajsat annars hade hon nog gått med blöjan ett bra tag eftersom varken jag eller maken känner någon doft).
Kul att magen syns! (Jag är mer i den fasen att jag ser tjock ut snarare än gravid - men jag har för mig att de vände kring v 17-18 förra gången). Skönt att illamåendet börjar ge sig! De hoppas jag mitt med gör snart... går fortfarande på tabletter men har nu minskat till 2 om dagen jämfört med 3-4 tidigare. Så de känns som de är på rätt väg.
Okej! Då kanske jag också får ett sent RUL.. hoppas inte det.. menmen, de blir väl väl ändå.
Fortsätt krya på dig!